  • 1. Data: 2010-07-16 13:58:30
    Temat: Asus Eee 1201N i 1680x1050
    Od: Tomasz Jabłczyński <j...@i...net.pl>

    Witajcie,
    Myślę nad zakupem netbooka Asus Eee 1201N lub 1215N.
    Posiada on złącze HDMI, które poprzez przejściówkę na DVI chciałbym
    podłączyć pod monitor Dell 2209WA (1680x1050).
    Pytanie: Czy karta graficzna w tym netbooku potrafi obsłużyć tą
    rozdzielczość po HDMI?
    Jak wygląda współpraca takiego netbooka z zewnętrznym monitorem?
    Włączanie tego netbooka wymaga niestety uchylenia obudowy - czy jest
    zatem możliwość wyłączenia wbudowanego wyświetlacza na rzecz
    zewnętrznego monitora?

    --
    pzdr,
    Tomek Jabłczyński ... j...@i...net.pl

  • 2. Data: 2010-07-16 15:20:59
    Temat: Re: Asus Eee 1201N i 1680x1050
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 16 Jul 2010 15:58:30 +0200, Tomasz Jabłczyński napisał(a):

> [...]
    > podłączyć pod monitor Dell 2209WA (1680x1050).
    > Pytanie: Czy karta graficzna w tym netbooku potrafi obsłużyć tą

    Nawet większą.

    > Jak wygląda współpraca takiego netbooka z zewnętrznym monitorem?

    Dokładnie tak, jak dowolnego innego komputera - obraz może być klonowany,
    mogą być w użyciu oba ekrany niezależnie jako przedłużony pulpit i monitor
    może być użyty jako jedyny.

    > Włączanie tego netbooka wymaga niestety uchylenia obudowy - czy jest
    > zatem możliwość wyłączenia wbudowanego wyświetlacza na rzecz
    > zewnętrznego monitora?

    Programowo ze sterownika ekranu lub kombinacją przycisków z klawiatury.

    "Krocz naprzód, mężny światłości synu
    A te sedesy w kolorze jaśminu
    Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
    Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"