  • 1. Data: 2009-09-03 09:47:21
    Temat: Update Biosu a temperatura procesora
    Od: "Marcin" <r...@o...pl>

    Witam

    Płyta główna to ASUS P5KC, procesor E6750 (nie podkręcony).
    Przeprowadziłem update Biosu z 0701 na 1203 i temperatura
    procesora z 38C w spoczynku podskoczyła do 48C. O co chodzi?
    (ustawienia w biosie te same co przed zmianą)

    --
    Pozdrawiam, Marcin
    Wydaj sobie książkę! - http://timszel.pl

  • 2. Data: 2009-09-03 09:51:49
    Temat: Re: Update Biosu a temperatura procesora
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    Marcin wyskrobał(a):
> [...]
    > procesora z 38C w spoczynku podskoczyła do 48C. O co chodzi?
    > (ustawienia w biosie te same co przed zmianą)

    A zobacz co nowego wprowadza ta aktualizacja BIOS-u i wszystkie poprzednie.
    Może któraś z nich poprawia błąd w odczycie temperatury z procka.

    --
    .B:artek.

  • 3. Data: 2009-09-03 10:10:49
    Od: "Marcin" <r...@o...pl>

    .B:artek. napisał(a):
    > A zobacz co nowego wprowadza ta aktualizacja BIOS-u i wszystkie
    > poprzednie. Może któraś z nich poprawia błąd w odczycie temperatury z
    > procka.

    Chyba coś nie tak z tym nowym Biosem. Program Core Temp pokazuje
    38C jak na starym biosie. No nic, dzięki za podpowiedź.