  • 1. Data: 2009-09-03 09:09:13
    Temat: Lenovo - notebook - z okolic Zielonej Gory
    Od: ...@...pl

    Czesc,

    jest ktos z Zielonej Gory, co ma notebook Lenovoe ThinkPad - z
    zasilaczem 20V. Potrzebowalbym podlaczyc sie pod zasilacz w celu
    sprawdzenia czy notebook dziala i czy jest ladowanie.

    Na wtyku brak zasilania (wtyk rurkowy - minus na zew, plus wew - i w
    srodku pin). I wlasnie o ten pin mi chodzi, czy zasilacz startuje po
    tym jak na pinie cos sie zmieni?

    Jakby cos, to mistermc malpa o2 pl

  • 2. Data: 2009-09-03 09:58:49
    Temat: Re: Lenovo - notebook - z okolic Zielonej Gory
    Od: Marcin Szczygielski <marcs@spamer..poczta.onet.pl>

    ...@...pl pisze:
> [...]
    >
    > Na wtyku brak zasilania (wtyk rurkowy - minus na zew, plus wew - i w
    > srodku pin). I wlasnie o ten pin mi chodzi, czy zasilacz startuje po

    Żary. Jakby co.

    --
    marcin