  • Data: 2009-02-05 12:31:14
    Temat: Uniwersalny soft do aparatu PTP (F30)?
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> szukaj wiadomości tego autora

    Hej, czy jest jakiś soft pod w2000, którym mogę obejrzeć
    i ściągnąć zdjęcia z aparatu PTP, np. z fuji F30?

    Pod linuksa podłączałem aparat, odpalał się automagicznie jakiś soft
    i wszystko było ok. Więc podejrzewam że to jakiś standard i ze nie tylko
    pod linuksa są dostepne takie aplikacje.

    Pod windozę dostałem soft fuji na płytce, ale po pierwsze niesamowicie
    mnie wkurza, a w dodatku płytka jest chwilowo daleko, a ściągnięty z netu
    się nie zainstaluje bez oryginalnej płytki w napędzie... :/