  • 21. Data: 2015-09-15 21:31:20
    Temat: Re: Unilever
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-09-15 20:58, WildS wrote:

    > Co jakiś czas ładuję towar w Mondi w Świeciu i tam też nudzi się
    > BHPowcowi i co jakiś czas wymyśla coś nowego.
    >
    > Jakiś czas temu wprowadzili, że wszędzie trzeba już chodzić w kasku zapiętym pod
    > brodą z trzypunktowym zapięciem a po schodkach wchodzić trzymając się
    > poręczy.

    To zapięcie pod brodę jest na okoliczność, że jak będziesz spadał ze
    schodów, to żeby ci kask nie spadł. Wprowadzono jak jeden spadł z 9
    pietra. Gdyby mu kask nie spadł... ;)

    Shrek.

  • 22. Data: 2015-09-16 22:59:55
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2015-09-15, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > To zapięcie pod brodę jest na okoliczność, że jak będziesz spadał ze
    > schodów, to żeby ci kask nie spadł. Wprowadzono jak jeden spadł z 9
    > pietra. Gdyby mu kask nie spadł... ;)

    A gdy spadł drugi to w oczekiwaniu lepszych efektów ochrony kaskiem
    zmienili wymaganie z 1 punktowego na 3 punktowe zapięcie? ;-)

    --
    WildS

  • 23. Data: 2015-09-16 23:30:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-09-16 22:59, WildS wrote:

    > A gdy spadł drugi to w oczekiwaniu lepszych efektów ochrony kaskiem
    > zmienili wymaganie z 1 punktowego na 3 punktowe zapięcie? ;-)

    NIe mam pojecia. Wiem, że wszyscy kurwowali na czym świat stoi,
    zwłaszcza ci z brodami, bo łaskocze. Jeszcze trochę to trzeba będzie w
    integralach z motorów chodzić;)

    BTW. Jak kogoś kontener przygniecie, to trzeba podnieść i na wszelki
    wypadek kask wrzucić. Jak miał, to co najwyżej drugi nadmiarowy bedzie -
    mógł się po budowie/porcie walać. A jak nie miał, to miał;)

    Shrek