  • 31. Data: 2010-07-01 15:21:04
    Temat: Re: Umylem komore silnika Karcherem...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Diabełson" <"hellboyNO SPAM"@satan.org> wrote in message
    news:ds0Xn.54671$m87.53774@hurricane...

    > to jest taki żargon techników, chodzi o złącze BUZ, to czerwone
    > jest także w hondzie rzadziej używane zlącze DUP - brązowe

    :-)

  • 32. Data: 2010-07-01 15:22:08
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "neoniusz" <n...@j...org> wrote in message

    > U mnie pod maska to wyglada tak:
    >
    > http://img17.imageshack.us/img17/3471/maskau.jpg
    >
    > I nie mam najmniejszego zamiaru nigdy tego myc...

    Pokaż lepiej jak pomalowałeś sobie klapę bagażnika pod znaczkiem.

  • 33. Data: 2010-07-01 15:27:35
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Pszemol wrote:

    > Szpaner... Ale masz rację - w mojej Acurze też nic nie widać...

    Akurat w przypadku mojego autka to nie ma osłon, tylko wszystko jest
    wybebeszone. Natomiast w tym VW, które tutaj pokazali, to masakra :) Nawet
    szmatki nie trzeba, bo tak się lśni plastik :)

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 34. Data: 2010-07-01 15:35:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Katanka" <k...@i...pl> wrote in message

    > Akurat w przypadku mojego autka to nie ma osłon, tylko wszystko jest
    > wybebeszone. Natomiast w tym VW, które tutaj pokazali, to masakra :)
    > Nawet szmatki nie trzeba, bo tak się lśni plastik :)

    Nie widziałem VW, widziałem Lexusa...

  • 35. Data: 2010-07-01 15:36:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE" <ÓÓ@ÓÓÓ.ÓÓ> wrote in message

    > widac od razu że przemol osstro dmucha w tatową wuwuzele

    Jak na razie tylko Tobie się Karcher z seksem skojarzył...
    Mówi Ci to coś? :-)))

  • 36. Data: 2010-07-01 15:53:06
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "neoniusz" <n...@j...org> wrote in message

    > U mnie pod maska to wyglada tak:
    >
    > http://img17.imageshack.us/img17/3471/maskau.jpg
    >
    > I nie mam najmniejszego zamiaru nigdy tego myc...

    A u mnie tak i bez mycia:

    http://zapodaj.net/64fd44bb4c40.jpg.html

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 37. Data: 2010-07-01 15:59:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kamil" <k...@s...com> wrote in message

    > "neoniusz" <n...@j...org> wrote in message

    > A u mnie tak i bez mycia:
    >
    > http://zapodaj.net/64fd44bb4c40.jpg.html

    Jezu, ale napakowali pod ta maske... co to za auto i jaki silnik?

  • 38. Data: 2010-07-01 15:59:17
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Pszemol wrote:
    > "Katanka" <k...@i...pl> wrote in message

    > Nie widziałem VW, widziałem Lexusa...

    Przepraszam, Lexus, zwracam honor :)

  • 39. Data: 2010-07-01 16:03:09
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > "kamil" <k...@s...com> wrote in message

    > Jezu, ale napakowali pod ta maske... co to za auto i jaki silnik?

    Impreza wrx, jedna z zalet jest nisko polozony srodek ciezkosci silnika,
    jedna z wad koniecznosc przeciskania sie przez to wszystko zeby cokolwiek
    zrobic. Ale to juz zmartwienie warsztatu.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 40. Data: 2010-07-01 16:22:49
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    czw, 01 lip 2010 o 16:03 GMT, kamil napisał(a):
    > Impreza wrx, jedna z zalet jest nisko polozony srodek ciezkosci silnika,
    > jedna z wad koniecznosc przeciskania sie przez to wszystko zeby cokolwiek
    > zrobic. Ale to juz zmartwienie warsztatu.

    zmartwienie warsztatu i Twojego portfela :)

    Pozdrawiam
    Brzezi