    Date: Sat, 18 May 2013 07:34:11 +0200
    From: Waz <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Umowa TAKTAK a śmierć i środki na koncie

    Witam
    mam pytanie na które google nie znalazło odpowiedzi :)

    mój wujek podpisał jakiś czas temu umowę "Era Nowy Tak Tak Fon"
    dostał za darmo telefon ale zobowiązał się do doładowywania na 24 lub 36
    mies (do końca nie wiem na ile)

    regulamin
    http://www.t-mobile.pl/r/repo1/documents/ind/mix/reg
    ulamin_tt_fun_v_7.pdf

    Wujek umarł, mam rozumieć że umowa została rozwiązana z chwilą śmierci,
    ale co z środkami na koncie telefonu ? jako spadkobierca chciałbym
    uzyskać zwrot tej kwoty bo sam mam telefon "firmowy" i wydzownienie byle
    gdzie to bezsens

    pozdrawiam