  • 11. Data: 2013-05-19 07:07:11
    Temat: Re: Umowa TAKTAK a śmierć i środki na koncie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-18 07:34, Waz pisze:
    > Witam
    > mam pytanie na które google nie znalazło odpowiedzi :)
    >
    > mój wujek podpisał jakiś czas temu umowę "Era Nowy Tak Tak Fon"
    > dostał za darmo telefon ale zobowiązał się do doładowywania na 24 lub 36
    > mies (do końca nie wiem na ile)
    >
    > regulamin
    > http://www.t-mobile.pl/r/repo1/documents/ind/mix/reg
    ulamin_tt_fun_v_7.pdf

    > Wujek umarł, mam rozumieć że umowa została rozwiązana z chwilą śmierci,
    > ale co z środkami na koncie telefonu ? jako spadkobierca chciałbym
    > uzyskać zwrot tej kwoty bo sam mam telefon "firmowy" i wydzownienie byle
    > gdzie to bezsens

    Spadkobierca ma takie samo prawo jak zmarły. Skoro zatem zmarły nie może
    wypłacić zgromadzonej w tak taku skarbonki, takoż nie może tego zrobić
    spadkobierca. Proponuję wydzwonić lub wydać na smsy premium, jeśli umowa
    jeszcze nie jest rozwiązana.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2013-05-19 19:09:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 19 May 2013 00:19:04 +0200, Tomek napisał(a):

    > Dokładnie.

    A jak sie okaze ze sa dwie uprawnione i sie zaczna bic albo
    procesowac ? :-)

    J.

  • 13. Data: 2013-05-19 19:36:48
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "J.F." napisał:

    > A jak sie okaze ze sa dwie uprawnione i sie zaczna bic albo
    > procesowac ? :-)

    Myślisz, że któraś z osób uprawnionych nie będzie chciała zgłaszać zgonu i
    zechce płacić dalej abonament/mix na przekór drugiej osobie, chcącej zamknąć
    konto?

  • 14. Data: 2013-05-25 13:16:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 19 May 2013 19:36:48 +0200, Tomek napisał(a):
    > Myślisz, że któraś z osób uprawnionych nie będzie chciała zgłaszać zgonu i
    > zechce płacić dalej abonament/mix na przekór drugiej osobie, chcącej zamknąć
    > konto?

    Masz akurat zblizony przypadek - jedna osoba chce, a inne ... nic nie
    wiemy, ale moze tej jednej nie lubia.

    Ale ja tu o znacznie wiekszych pieniadzach - skoro posiadanie aktu
    zgonu wiaze sie z jakimis prawami ... to trzeba wreczyc w trybie
    spadkowym, po ustaleniu uprawnionych do otrzymania i odpowiednim
    podziale dokumentu :-)

    J.

  • 15. Data: 2013-07-18 14:57:10
    Od: Michal <m...@g...com>

> [...]

    > Wujek umarł, mam rozumieć że umowa została rozwiązana z chwilą śmierci,
    >
    > ale co z środkami na koncie telefonu ? jako spadkobierca chciałbym

    Wyrazy współczucia z powodu smierci wujka.

    Proponuję:
    1. zapytać BOK czy jak dostarczysz akt zgonu to rozwiążą umowę bez dalszych
    konsekwencji. O środkach na koncie - zapomnieć lub wydzwonić. Dopytać czy nie będą
    chcieli jakiejś kasy za telefon.
    2. Jeśli powyższe nie zadziała - sprawdzić odpowiednimi kodami / via BOK ile zostało
    miesięcy zobowiązania i na jaką kwotę. Doładowywać dalej i mieć telefon, dać dziecku,
    etc. Po okresie zobowiązania sprzedać telefon, SIM wyrzucić.
    3. A wszystko to aby - mieć czas na zajęcie się powazniejszymi problemami, w tym
    spadkowymi - gdzie uwierz mi, 50zl/mies za doladowanie to pikus.