  • 1. Data: 2010-08-10 20:19:24
    Temat: uszczelka dekla do XT350
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Witam,
    może komuś leży niepotrzebna uszczelka pokrywy alternatora do XT350 3YT `91,
    niestety nigdzie nie można dostać osobno a jakoś nie widzi mi się wydawać
    160zł na cały komplet z powodu jednej uszczelki :( ostatecznie wykroję sobie
    z tekturki :)

    pozdro
    blur

  • 2. Data: 2010-08-10 20:35:53
    Temat: Re: uszczelka dekla do XT350
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    blur wrote:
> [...]
    > 3YT `91, niestety nigdzie nie można dostać osobno a jakoś nie widzi
    > mi się wydawać 160zł na cały komplet z powodu jednej uszczelki :(

    Wykosztuj sie 30 zl na HYLOMAR lub cos innego okreslane mianem plynna
    uszczelka.
    Nie jest to silikon i nie o nim mowa, tylko inny rodzaj gumowatego tworzywa
    uzywanego do uszczelaniania polaczen.

    pzd