  • 21. Data: 2011-01-22 00:15:57
    Temat: Re: Ubezpieczenia a opony
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-01-21, Maseł <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Widzisz - w sumie wina lezy po Twojej stronie:
    > 1) Gdybys mial lyse opony, to zamiast zdemolowac Ci pol tylu po prostu
    > kawalek by cie tylko "posliznal" po jezdni...
    > 2) Moze jeszcze miales wcisniety hamulec - bez tego by Cie "przetoczyl"
    > troche do przodu
    > 3) A jak miales hamulec wcisniety, to i swiatla sie swiecily - celowo go
    > oslepiles...
    >
    > Zastanow sie lepiej jak z tego wyjsc z niewielkim tylko odszkodowaniem -
    > moze od razu pprzyznasz sie do winy. Inaczej puszcza Cie z torbami

    Dobre, dobre :)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 22. Data: 2011-01-22 00:22:23
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-01-21, Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:

    > Każdy pomysł na wycyckanie klienta z pieniędzy jest dobry.

    Jak ktoś wspomniał: Ubezpieczyciel zarabia na składkach, nie na
    wypłacaniu odszkodowań :)

    > Mogą na tej podstawie próbować obniżyć odszkodowanie, część ludzi
    > zapewne się nabierze i już ubezpieczyciel jest do przodu.

    Tutaj TU może mieć pecha: jak ichniejszy rzeczoznawca podjechał obejrzeć
    szkody to został powitany tekstem "Dzień dobry, tu jest samochód, tu są
    szkody, a ten pan obok to jest mój rzeczoznawca" ;-P

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 23. Data: 2011-01-22 17:36:33
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:slrnijhhe7.ba1.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-
    ho.pl...
    > Witam!
    > Właśnie likwiduję szkodę z OC, jestem już po oględzinach pojazdu i się
    > chciałem pochwalić ciekawostką: koleś z Warty dokładnie obejrzał opony,
    > w tym uważnie sobie zapisał indeks nośności oraz indeks prędkości. Może
    > to norma, ale ja się zdziwiłem.
    >
    > Pzdr,
    > Krzysiek Kiełczewski

    To raczej standard. Gdy likwidowałem szkodę z OC sprawcy, to rzeczoznawca z
    PZU też spisywał opony. Było to 11 albo 12 lat temu.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba