  • 1. Data: 2011-01-20 17:51:37
    Temat: Cross. Spec od BSI
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    Szukam kogos kto poprawi po mnie BSI w peugeocie partner, po zabawach cdifem
    zdechl mi prawie sterownik. Auto dziala ale nie funkcjonuje np licznik itp.
    Daje: BLAD BSI.
    Nie mam centr

  • 2. Data: 2011-01-20 18:05:14
    Temat: Re: Cross. Spec od BSI
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-01-20 17:51, emes pisze:
    > Szukam kogos kto poprawi po mnie BSI w peugeocie partner, po zabawach
    > cdifem zdechl mi prawie sterownik. Auto dziala ale nie funkcjonuje np
    > licznik itp. Daje: BLAD BSI.
    > Nie mam centr

    Co Ci przyszło do głowy bawić się czymkolwiek innym niż Actia z PP2000?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 3. Data: 2011-01-20 18:35:25
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 20 Sty, 17:51, "emes" <e...@e...pl> wrote:
> [...]
    > zdechl mi prawie sterownik. Auto dziala ale nie funkcjonuje np licznik itp.

    zapytaj na forum elektrody, kilka wątków się pojawiało, jak masz
    punkty (mi się skończyły) to zerknij na to:
    W Katowicach znam dobrego elektronika siedzi głęboko w toyocie, ale
    może da radę - Bigelektron.

  • 4. Data: 2011-01-20 22:45:16
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:ih9q0c$cf5$...@n...dialog.net.pl...

    > Co Ci przyszło do głowy bawić się czymkolwiek innym niż Actia z PP2000?

    hehe po prostu mam cdif a nie mam actia a ni lexi ;)
    ale mam teraz za to choinke na desce rozdzielczej i podczas jazdy skamle to
    auto niesamowicie, tryb awaryjny pomijam.... ;)

  • 5. Data: 2011-01-20 23:02:09
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 20 Jan 2011 17:51:37 +0100, emes napisał(a):

> [...]
    > zdechl mi prawie sterownik. Auto dziala ale nie funkcjonuje np licznik itp.

    O ile ci to zrobi każdy kto ma Proxię/Lexię/Planet2000, to obawiam się, że
    mogłeś spieprzyć połączenie między komputerami, a do jego zestawienia
    potrzebny jest kod, który jest generowany na centralnym serwerze, czyli
    jest dostępny dla autoryzowanego serwisanta, po wpisaniu kodu ASO, kodu
    serwisanta i oczywiście hasła do konta.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 6. Data: 2011-01-20 23:12:12
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-01-20 22:45, emes pisze:

> [...]
    > ale mam teraz za to choinke na desce rozdzielczej i podczas jazdy skamle
    > to auto niesamowicie, tryb awaryjny pomijam.... ;)

    Heh, szkoda, że nie jesteś z Wrocka. Bo Actię mam i chętnie bym się na
    twoim przypadku podoktoryzował. ;)

  • 7. Data: 2011-01-21 00:12:47
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości grup
    ..

> [...]
    > potrzebny jest kod, który jest generowany na centralnym serwerze, czyli
    > jest dostępny dla autoryzowanego serwisanta, po wpisaniu kodu ASO, kodu

    nie spokojnie polaczyc sie ze wszystkim dalej moge, tylko cdif gdzies 'cos'
    nadpisal i nie chce sie przyznac co.

    po rozmowach dzisiejszych z roznymi magikami, wniosek najprostszy i byc moze
    nieunikniony nowy wsad na zywca do BSI i potem zabawa z immo i kluczykami.

  • 8. Data: 2011-01-21 00:29:18
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 21 Jan 2011 00:12:47 +0100, emes napisał(a):

    > po rozmowach dzisiejszych z roznymi magikami, wniosek najprostszy i byc moze
    > nieunikniony nowy wsad na zywca do BSI i potem zabawa z immo i kluczykami.

    takie rzeczy ZTCW równiez wymagają hasła z serwera, czyli ASO.
    Zwłaszcza, że wsad do BSI rozwali ci komunikację BSI<>ECU, nawet jeżeli
    wciąż działa. Czyli jak wyżej - hasło.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 9. Data: 2011-01-21 00:35:01
    Od: "emes" <e...@e...pl>

> [...]
    >
    > takie rzeczy ZTCW równiez wymagają hasła z serwera, czyli ASO.
    > Zwłaszcza, że wsad do BSI rozwali ci komunikację BSI<>ECU, nawet jeżeli

    obilo mi sie o uszy ze aktualizacja oprogramowania BSI w ASO kosztuje 200
    pln, rano zadzwonie nie wspominajac ze uwaliłem hehe

  • 10. Data: 2011-01-21 08:14:21
    Od: szymo <s...@w...pl>

    emes pisze:

> [...]
    >
    > obilo mi sie o uszy ze aktualizacja oprogramowania BSI w ASO kosztuje
    > 200 pln, rano zadzwonie nie wspominajac ze uwaliłem hehe

    Daj znać czy się udało.