  • 21. Data: 2012-07-02 14:26:41
    Temat: Re: UWAGA podwyżka w TR-Mobile/Erze!!!
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    gregor nabazgrał(a):

    > Dlaczego jest niby gówniana ? ja uzywam pleya od 4 lat i nic zlego sie nie
    > dzialo mam zasieg z 3 niezaleznych od siebie nadajnikow i kto ma lepiej ?
    > :) mowa o PLAY, T-Mobajl, Plus

    Miałem i zrezygnowałem z Play ze względu na problemy z dostępem do sieci,
    obecnie w firmie play nie działa bo nie ma zasięgu, 200m od tabliczki
    Warszawa, dziękuję nawet jeśli mają taniej niż inni to wolę coś co działa.

  • 22. Data: 2012-07-02 14:27:23
    Od: "Kierowca Bombowca" <k...@n...invalid>

    Użytkownik "gregor" <g...@s...pl> napisał w wiadomości
    > wystarczy jeden maly donosik do UKE i T-Mobajl leży i jeszcze dowalą im
    > karę bo jest to nielegalne uniemożliwianie kontroli stanu posiadanych
    > środków

    Uniemożliwianie? *101# przestanie działać i do tego nielegalnie?

    Kary żadnej nie będzie. W bankach za wypłatę gotówki z rachunku (okienko z
    marmurkiem) też nieraz płaci się, np. 9 zł od każdej operacji. A to takie
    same pieniądze przecież...

    Ja się obawiam, że Demobil jest niejako forpocztą dla całego rynku i za nimi
    pójdą inni.

  • 23. Data: 2012-07-02 14:56:16
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-07-02 14:26, Chris pisze:
> [...]
    > sieci, obecnie w firmie play nie działa bo nie ma zasięgu, 200m od
    > tabliczki Warszawa, dziękuję nawet jeśli mają taniej niż inni to wolę

    co za bzdury przecież Play korzysta z nadajników Orange i Plusa przełącz
    sie na inna siec albo ustaw automatyczną i bedzie dzialac nawet w buszu

    gregor

  • 24. Data: 2012-07-02 14:59:34
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    gregor nabazgrał(a):

    > co za bzdury przecież Play korzysta z nadajników Orange i Plusa przełącz
    > sie na inna siec albo ustaw automatyczną i bedzie dzialac nawet w buszu

    No to panie cuda są bo nie działa ...

  • 25. Data: 2012-07-02 15:02:40
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Chris" <s...@s...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > obecnie w firmie play nie działa bo nie ma zasięgu, 200m od tabliczki
    > Warszawa, dziękuję nawet jeśli mają taniej niż inni to wolę coś co działa.

    Nie ma też zasięgu Plusa i Orange? Play nie ma wszędzie swojej sieci i wtedy
    telefon może się przełączyć na BTS-y Orange albo Plus (jeśli uzytkownik
    odblokował w telefonie taką opcję).

    BTW: W zeszłym roku miałem "softwarowe" zaniki zasięgu Orange w centrum
    Warszawy. Niby zasięg na telefonie był, ale dodzwonić do mnie się nie
    udawało.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 26. Data: 2012-07-02 15:11:54
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    yabba nabazgrał(a):

    > Nie ma też zasięgu Plusa i Orange? Play nie ma wszędzie swojej sieci i
    > wtedy telefon może się przełączyć na BTS-y Orange albo Plus (jeśli
    > uzytkownik odblokował w telefonie taką opcję).

    Na zew. budynku bez problemu, full sieć, wew. tylko t-mobil a z każdą
    rozmową wychodzić poza budynek mija się z celem.

    Inne miejsce, Warszawa Mokotów, w mieszkaniu zasięg poza T-Mobile tylko w
    jednym rogu przy oknie .. rozumiem że w innych sytuacjach jest odwrotnie ale
    krzyczenie tylko play a inni to dziady i złodzieje jest troszkę nie na
    miejscu, dla mnie takie bicie piany jest robione tylko przez marketing danej
    firmy, normalne na rynku gdzie zatrudnia się osoby odpowiedzialne za reklamę
    i dobą markę w internecie w tym grupy dyskusyjne, fora, komentarze do
    artykułów ...

  • 27. Data: 2012-07-02 15:33:16
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > yabba nabazgrał(a):

    > Na zew. budynku bez problemu, full sieć, wew. tylko t-mobil a z każdą
    > rozmową wychodzić poza budynek mija się z celem.

    Ciekawostka. Spotkałem się z tym, że była dostępna tylko jedna sieć (Plus),
    ale to były firmy położone poza miastami i wioskami.

    > Inne miejsce, Warszawa Mokotów, w mieszkaniu zasięg poza T-Mobile tylko w
    > jednym rogu przy oknie ..

    U mnie w domu słabo było z Orange, ale poprawili. Teraz z Play też jest
    słabo, ale telefon przełącza mi się na Plusa i nie odczuwam niedogodności.

> [...]
    > rynku gdzie zatrudnia się osoby odpowiedzialne za reklamę i dobą markę w
    > internecie w tym grupy dyskusyjne, fora, komentarze do artykułów ...

    Daleki jestem od twierdzenia, że ktoś jest złodziejem. Play ma dla mnie tę
    zaletę, że rachunki za 2 telefony są mniejsze niż wcześniej w Orange za
    jeden, a ilości wygadanych minut o wiele większe. Dodatkowo mam 3 sieci
    BTS-ów do wyboru i zawsze któraś działa (a ostatnio trafiam w miejsca ze
    słabym zasięgiem).
    Znam też osoby, dla których oferta Playa jest mało atrakcyjna. Każdy wybiera
    optymalnym wariant dla siebie i to rozumiem.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 28. Data: 2012-07-02 15:37:11
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    yabba nabazgrał(a):

    > Ciekawostka. Spotkałem się z tym, że była dostępna tylko jedna sieć
    > (Plus), ale to były firmy położone poza miastami i wioskami.

    U nas cała sieć firmowa to ERA/T-Mobie i po prostu dołożyli nadajnik jak
    dostali info że albop będzie zasięg albo szukamy innego partnera :) firma
    nie krzak i setki pracowników ma.

    > U mnie w domu słabo było z Orange, ale poprawili. Teraz z Play też jest
    > słabo, ale telefon przełącza mi się na Plusa i nie odczuwam niedogodności.

    Jak mówię .. sprawa losowa ...

> [...]
    > Znam też osoby, dla których oferta Playa jest mało atrakcyjna. Każdy
    > wybiera optymalnym wariant dla siebie i to rozumiem.

    Dokładnie, ja już dano zrezygnowałem np. z abonamentu i przeszedłem na
    tak-taka bo wychodzi mnie duzo taniej i nie jestem uwiązany abonamentami a
    na tel mnie stać i nie muszę szukać super promocji na 3 lata z tel za 500zł
    .... gdzie po tym czasie i tak będzie kosztował 2 x tyle co obecnie nowy.

  • 29. Data: 2012-07-02 20:01:13
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-07-02 14:59, Chris pisze:

    > No to panie cuda są bo nie działa ...
    >

    > No to panie cuda są bo nie działa ...

    To jakiś ułomny jesteś z resztą tak jak zwykły user komputer mi nie
    działą (a do prądu go Pan włączył)

    - nie

    - to jak to ma działać ?

    - to Wasza wina

    hehe typowy syndrom "ja wiem lepiej"

    gregor

  • 30. Data: 2012-07-02 23:17:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 2 Jul 2012 15:37:11 +0200, Chris napisał(a):
    > U nas cała sieć firmowa to ERA/T-Mobie i po prostu dołożyli nadajnik jak
    > dostali info że albop będzie zasięg albo szukamy innego partnera :) firma
    > nie krzak i setki pracowników ma.

    Troche watpie, bo takiego nadajnika nie zaklada sie w tydzien, a i miesiac
    chyba bedzie za krotko. A i wasze setki pracownikow to jest 0.00nic %
    klientow :-)

    Albo i tak mieli w planach, albo cierpliwie naciskaliscie.

    J.