    From: "Chris" <s...@s...net>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: UWAGA podwyżka w TR-Mobile/Erze!!!
    Date: Mon, 2 Jul 2012 15:37:11 +0200

    yabba nabazgrał(a):

    > Ciekawostka. Spotkałem się z tym, że była dostępna tylko jedna sieć
    > (Plus), ale to były firmy położone poza miastami i wioskami.

    U nas cała sieć firmowa to ERA/T-Mobie i po prostu dołożyli nadajnik jak
    dostali info że albop będzie zasięg albo szukamy innego partnera :) firma
    nie krzak i setki pracowników ma.

    > U mnie w domu słabo było z Orange, ale poprawili. Teraz z Play też jest
    > słabo, ale telefon przełącza mi się na Plusa i nie odczuwam niedogodności.

    Jak mówię .. sprawa losowa ...

    > Daleki jestem od twierdzenia, że ktoś jest złodziejem. Play ma dla mnie
    > tę zaletę, że rachunki za 2 telefony są mniejsze niż wcześniej w Orange
    > za jeden, a ilości wygadanych minut o wiele większe. Dodatkowo mam 3
    > sieci BTS-ów do wyboru i zawsze któraś działa (a ostatnio trafiam w
    > miejsca ze słabym zasięgiem).
    > Znam też osoby, dla których oferta Playa jest mało atrakcyjna. Każdy
    > wybiera optymalnym wariant dla siebie i to rozumiem.

    Dokładnie, ja już dano zrezygnowałem np. z abonamentu i przeszedłem na
    tak-taka bo wychodzi mnie duzo taniej i nie jestem uwiązany abonamentami a
    na tel mnie stać i nie muszę szukać super promocji na 3 lata z tel za 500zł
    .... gdzie po tym czasie i tak będzie kosztował 2 x tyle co obecnie nowy.