  • 71. Data: 2011-05-14 18:27:22
    Temat: Re: UWAGA ! ! ! Zmiana Przepisów w prawie o ruchu drogowym.
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-05-2011 18:19, to pisze:

    > To by wiele wyjaśniało... ;)

    W ciekawy sposób rower+sztyca+odbyt wywołała u niego przyjemne
    skojarzenia seksu analnego...

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 72. Data: 2011-05-14 18:30:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "artnow" <a...@l...home.pl> napisał w wiadomości

    > Dla przykładu w Łodzi:
    > 959 Wypadków z udziałem rowerzystów, a tylko 33% z ich winy.

    Grupy CI się również pozajączkowały?
    Albo zaczynasz pisać o samochodach, albo wyjazd na inną.
    PLONK WARNING !!!!

  • 73. Data: 2011-05-14 19:04:06
    Od: Kazimierz Uromski <l...@d...kropka.kom>

    On 14.05.2011 18:18, to wrote:
    > begin artnow

    > Nie, to nie znaczy wolniej niż rower, bo wtedy nie byłoby tego
    > zastrzeżenia.

    Przepisy tego nie precyzują, ja bym to rozumiał jako "na tyle wolniej od
    rowerzysty, że wyprzedzenie go przez tego rowerzystę będzie dość szybkie".
    Rowerzysta 25km/h samochód 15km/h - można
    Rowerzysta 20km/h samochód 18km/h - nie można

  • 74. Data: 2011-05-14 19:05:52
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Shrek

    > Eot. Nie interesują mnie twoje fantazje analne na temat facetów.

    Dlaczego personifikujesz sztycę?

  • 75. Data: 2011-05-14 20:42:47
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    to pisze:
    > begin Jacek Maciejewski

    > Komentarz iście debilny, 99% ścieżek jest w zupełnie przyzwoitym stanie i
    > psim obowiązkiem rowerzysty jest z nich korzystać.

    Chyba nie poruszałeś się na rowerze po drogach dla rowerów. Zdarzają się
    w Warszawie dobre drogi rowerowe, ale niestety zdecydowana większość
    dróg dla rowerów jest najeżona debilnymi wymysłami pseudoinżynierów.
    Mimo to, rowerzyści poruszają się głównie po tych nie najlepszych
    drogach rowerowych a nie jak uważasz po ulicy. A jadą po kiepskich
    drogach rowerowych trafiając na krawężniki, słupki, latarnie, nagły
    koniec drogi dla rowerów na trawniku i masę innych podobnych kwiatków

    Oczywiście można sobie
    > wyobrazić lepsze ścieżki, podobnie jak lepsze drogi i lepsze wszystko.
    > Ale to nie uprawnia pedalarza do blokowania ruchu, bo mu akurat tak
    > wygodnie. Takie zachowanie to typowy przykład lajkrowego odmóżdżenia.

    I znowu wychodzi Twoja ignorancja i uprzedzenie. Znowu posuwasz się do
    jakiś niefortunnych określeń o pedalarzach czy odmóżdzeniu, małpach i
    lajkrach.

    Dziś jeździłem chwilę na rowerze po Warszawie, dłużej poza Warszawą.
    Specjalnie liczyłem rowerzystów na drogach dla rowerów. Na 178
    rowerzystów, którzy poruszali się po drogach dla rowerów (Sikorskiego,
    KEN, Ciszewskiego, fragment Przyczółkowej) widziałem 2 (dwóch) którzy
    jechali po ulicy wzdłuż ciągu pieszo/rowerowego w al. Sikorskiego.

    Więc chyba Twoje zacietrzewienie jest mocno przesadzone, przynajmniej w
    kwestii poruszania się po jezdni kiedy obok jest DDR.

    Pozdrawiam

    Seco

  • 76. Data: 2011-05-14 21:02:21
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Bartosz 'Seco' Suchecki

> [...]
    > drogach rowerowych trafiając na krawężniki, słupki, latarnie, nagły
    > koniec drogi dla rowerów na trawniku i masę innych podobnych kwiatków

    Poruszałem się. Zdecydowanie lepiej odpowiadają potrzebom rowerów, niż
    drogi i ulice potrzebom samochodów. Relatywna jakość ścieżek rowerowych
    jest dużo lepsza niż ulic i dróg.

> [...]
    > KEN, Ciszewskiego, fragment Przyczółkowej) widziałem 2 (dwóch) którzy
    > jechali po ulicy wzdłuż ciągu pieszo/rowerowego w al. Sikorskiego.

    Ponad 1% to bardzo dużo. Oblicz ile takiemu debilowi zajmie przejechanie
    całej tej trasy i ile zamieszania w tym czasie narobi. A ścieżka wzdłuż
    KEN jest zupełnie przyzwoita, jeździłem nią wielokrotnie, spokojnie dało
    się utrzymywać prędkość ok. 30 km/h.

  • 77. Data: 2011-05-14 21:48:43
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    to pisze:
    > begin Bartosz 'Seco' Suchecki

    > Poruszałem się. Zdecydowanie lepiej odpowiadają potrzebom rowerów, niż
    > drogi i ulice potrzebom samochodów. Relatywna jakość ścieżek rowerowych
    > jest dużo lepsza niż ulic i dróg.

    Coś kręcisz :-) Jechałeś kiedyś wzdłuż Witosa i Sikorskiego od Bethovena
    do Anody? Niby ciąg pieszo-rowerowy ale 11 (jedenaście) razy ciąg się
    urywa i przepisy nakazują przeprowadzić rower przez przejście dla
    pieszych. To ma być ta lepsza jakość?
    Samochody jadą spokojnie na wprost po równym, szerokim asfalcie.

    A może Jana Pawa II i nierówna DDR z krawężnikami lata z jednej strony
    ulicy na drugą. Trzeba kluczyć i po dwa razy stać na czerwonym swietle
    na każdym skrzyżowaniu.
    Samochody jadą po równym szerokim asfalcie.

    Belwederska za Spacerową i Sobieskiego za Dolną. Piesi, parkujące
    samochody, przystanki autobusowe. A obok niezbyt równe, ale 3 pasy dla
    samochodów.

    Można mnożyć takie przykłady z DC. To ma być ta relatywna jakość?

    > Ponad 1% to bardzo dużo.

    Niemal większość... ;-> No ale skoro 1% to bardzo dużo to się nie
    dziwię, ze tak generalizujesz i wyzywasz od pedalarzy :-)

    Oblicz ile takiemu debilowi zajmie przejechanie
    > całej tej trasy i ile zamieszania w tym czasie narobi.

    Na Sikorskiego a właściwie już w Dolinie akurat jest szeroko i żadnego
    zamieszania nie narobi. Kwestia odrobiny umiejętności kierowców.
    Pomijam już, że ten odcinek był dziś zamknięty dla ruchu z powodu
    wypadku na Rzymowskiego.

    A ścieżka wzdłuż
    > KEN jest zupełnie przyzwoita, jeździłem nią wielokrotnie, spokojnie dało
    > się utrzymywać prędkość ok. 30 km/h.

    Ona daje radę. Ma kilka błędów (krawęzniki, zakręty 90 stopni przy
    Ciszewskiego, przeplatanie z chodnikiem, piesi i stragany przy Dołku)
    ale faktycznie można jechać i 35 sporymi odcinkami. A i tak dla
    samochodów są 2 pasy równego asfaltu bez pieszych, rowerzystów itd.

    Tam dziś żadnego rowersa nie widziałem na ulicy.

    Pozdrawiam

    Seco

  • 78. Data: 2011-05-14 22:26:29
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com>

    > Ciekawe kiedy rowerzyści, podobnie jak inni uczestnicy dróg będą _musieli_
    > znać przepisy.

    A piesi kiedy ?

  • 79. Data: 2011-05-14 23:30:44
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > Wróciłem niedawno z długiej trasy rowerowej przez Europę. Jedyny kraj gdzie
    > ścieżki rowerowe są OK to Germania i to raczej zachodnia. Tam mniej więcej
    > 60% ścieżek jest do użytku. Trochę znajdzie się we Francji a reszta Europy
    > jest na podobnym etapie co my.

    Nie przesadzajmy, a przez Danię albo Holandię jechał?

    --
    Mateusz Bogusz

  • 80. Data: 2011-05-14 23:41:45
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > Dokładnie o to mi chodzi. Ale problem jest głębszy, bo jeśli będzie
    > wolno tylko wyprzedzać, to niech któryś kolarz spróbuje omijać korek...
    > wypisz, wymaluj
    > http://www.zajawkowo.pl/film/6385/korek-jest-dla-wsz
    ystkich---czyli-sposob-na-motocykliste/

    Ja na pyskówkę zdążyłem już odpowiedzieć, że Pan/Pani przecież też może
    zostawić samochód i jechać rowerem. Ale robi się powoli już coraz
    cieplej i stanie w słoneczku może niestety prowokować coraz więcej
    takich zachowań ;-/

    --
    Mateusz Bogusz