  • 61. Data: 2011-05-14 15:49:02
    Temat: Re: UWAGA ! ! ! Zmiana Przepisów w prawie o ruchu drogowym.
    Od: Kazimierz Uromski <l...@d...kropka.kom>

    On 14.05.2011 15:16, DoQ wrote:

    > Czyli mogę jeździć samochodem po chodniku, jeśli równoległa do niego
    > jezdnia będzie dziurawa?

    Dopóki liczba dziurawych dróg jest na tyle nieduża, że w większości da
    się znaleźć alternatywę - korzystać należy z tej możliwości. I atakować
    głupich urzędasów, którzy nową drogę otwierają w gorszym stanie niż 10+
    letnia równoległa obok.

    Takoż jeżdżę po stolicy, problematyczne stają się jedynie ulice
    spełniające model "długa i prosta jak trasa łazienkowska" pokroju
    Modlińskiej, gdzie _wybiórczo_ stoją B-9, równie wybiórczo obecne są
    chodniki oznakowanie C-13/16. Trasa Łazienkowska zresztą też spełnia ten
    model - wybiórcze B-9 i C-13/16, na które dostać i wydostać da się
    wyłącznie po schodach i tylko wiedząc o nich wcześniej.

    HintLista:
    DDR[iP]=droga dla rowerów [i pieszych]
    B-9- zakaz ruchu rowerów
    C-13 - DDR
    C-13/16 - DDRiP

  • 62. Data: 2011-05-14 16:30:27
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2011-05-14 15:25, DoQ pisze:

    > Dobrze już dobrze. Wszyscy rowerzyści doskonale znają i stosują przepisy
    > PoRD. Ponadto każdy rower wyposażony jest w niezbędne oświetlenie, a
    > każdy blachosmrodziarz to potencjalny morderca dwukołowca.

    Szczerze mówiąć - w dupie mam twoje insynuacje - fantazjuj dalej.

    Shrek.

  • 63. Data: 2011-05-14 16:31:55
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2011-05-14 15:17, jerzu pisze:
    > On Sat, 14 May 2011 10:31:01 +0200, Bartosz 'Seco' Suchecki

    > Ta, a w jednym z wątków to piszą, że motocykliści są cacy, a puszkarze
    > be. To jak to jest?

    Zasadniczo z tego, że łatwiej źdźbło w cudzym oku, niż belkę w swoim.

    Shrek.

  • 64. Data: 2011-05-14 17:43:57
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-05-2011 16:30, Shrek pisze:

    > Szczerze mówiąć - w dupie mam twoje insynuacje - fantazjuj dalej.

    W dupie to masz sztycę, a nie jakieś insynuacje.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 65. Data: 2011-05-14 18:16:50
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Jacek Maciejewski

    > Drobiazg taki - w tym kraju 95% tzw. ścieżek rowerowych nie nadaje się
    > do użytku. Po szczegóły zapraszam na pl.rec.rowery, dobrze zyskać
    > szerszą perspektywę :)

    Komentarz iście debilny, 99% ścieżek jest w zupełnie przyzwoitym stanie i
    psim obowiązkiem rowerzysty jest z nich korzystać. Oczywiście można sobie
    wyobrazić lepsze ścieżki, podobnie jak lepsze drogi i lepsze wszystko.
    Ale to nie uprawnia pedalarza do blokowania ruchu, bo mu akurat tak
    wygodnie. Takie zachowanie to typowy przykład lajkrowego odmóżdżenia.

    > Wróciłem niedawno z długiej trasy rowerowej przez Europę. Jedyny kraj
    > gdzie ścieżki rowerowe są OK to Germania i to raczej zachodnia. Tam
    > mniej więcej 60% ścieżek jest do użytku. Trochę znajdzie się we Francji
    > a reszta Europy jest na podobnym etapie co my.

    Najwyraźniej "tak ma być", a Twoje oczekiwania są dziwne. Szczególnie w
    obliczu faktu, że na budowę ścieżek składają się, nie wiedzieć czemu,
    wszyscy podatnicy, a służą one garstce osób głównie do rekreacji.

  • 66. Data: 2011-05-14 18:18:15
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2011-05-14 17:43, DoQ pisze:

    > W dupie to masz sztycę, a nie jakieś insynuacje.

    Eot. Nie interesują mnie twoje fantazje analne na temat facetów.

    Shrek.

  • 67. Data: 2011-05-14 18:18:25
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin artnow

    > To znaczy wolniej niż rower.

    Nie, to nie znaczy wolniej niż rower, bo wtedy nie byłoby tego
    zastrzeżenia.

  • 68. Data: 2011-05-14 18:19:43
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin DoQ

    > W dupie to masz sztycę, a nie jakieś insynuacje.

    To by wiele wyjaśniało... ;)

  • 69. Data: 2011-05-14 18:20:02
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Shrek

    > Równoważniki argumentów, w dodatku z wycieczkami osobistymi.

    Gdzie tu masz jakieś wycieczki?

  • 70. Data: 2011-05-14 18:23:45
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-05-2011 18:18, Shrek pisze:

    > Eot. Nie interesują mnie twoje fantazje analne na temat facetów.

    Dziwna reakcja, tym bardziej że sam pochwaliłeś się zawartością swojego
    odbytu.

    Pozdrawiam
    Paweł