  • 1. Data: 2011-05-13 15:12:56
    Temat: Kupiony samochód a zmiana danych OC
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    Kupiłem auto, które niestety ubezpieczone jest w TUW Pocztowe. Z zebranych
    na razie informacji wynika, że muszę przejechać się prawie 70km tam i z
    powrotem, żeby zmienić dane ubezpieczenia OC. Tyle mam do najbliższego
    agenta, który babra się w ubezpieczeniach TUW Pocztowe, bo do oficjalnego
    przedstawicielstwa będzie ze 110km w jedną stronę...
    Czy da się to jakoś sprawniej rozwiązać zakładając, że nie chcę rezygnować z
    kupionego razem z samochodem OC?

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 2. Data: 2011-05-14 16:02:37
    Temat: Re: Kupiony samochód a zmiana danych OC
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-05-13 15:12:56 +0200, "=Marcos="
    <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info> said:

    > Z zebranych na razie informacji wynika, że muszę przejechać się prawie
    > 70km tam i z powrotem,

    Czyli to jak z Katowic do Gliwic, jak z Piaseczna do Ząbek, jak z
    Władysławowa na Hel...

    > Czy da się to jakoś sprawniej rozwiązać zakładając, że nie chcę
    > rezygnować z kupionego razem z samochodem OC?

    Zadzwonić do nich?

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2011-05-15 01:38:30
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > Czyli to jak z Katowic do Gliwic, jak z Piaseczna do Ząbek, jak z
    > Władysławowa na Hel...

    Zawsze to 2h stracone na jeżdżenie i biurokrację.

    > Zadzwonić do nich?

    Tyle się dowiedziałem z dzwonienia do nich. Miałem nadzieję, że ktoś na
    grupie zna podchwytliwy argument, dzięki któremu da się sprawę załatwić
    pocztą lub przez internet. Mieszkam w Bytomiu i w zasięgu 5 minut mam
    agentów od praktycznie każdej ubezpieczalni, a tu taki numer :]

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 4. Data: 2011-05-15 20:31:40
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-05-15 01:38:30 +0200, "=Marcos="

    > Zawsze to 2h stracone na jeżdżenie i biurokrację.

    > Tyle się dowiedziałem z dzwonienia do nich.

    To odżałuj te ~35 km w jedną stronę, jak napisałeś, i załatw osobiście.

    > Miałem nadzieję, że ktoś na grupie zna podchwytliwy argument, dzięki
    > któremu da się sprawę załatwić pocztą lub przez internet.

    W normalnej dużej firmie? Sporo się da.
    Ale ty masz pecha korzytać z firmy.... niewielkiej. :-)

    > Mieszkam w Bytomiu i w zasięgu 5 minut mam agentów od praktycznie
    > każdej ubezpieczalni,

    Są po dręką, ale są drożsi?
    Właśnie na tym polega prawo rynku - możesz nie marnować benzyny i
    czasu, ale za to zapłacić.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 5. Data: 2011-05-16 15:31:19
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-05-15 01:38, =Marcos= pisze:

    kupionego razem z samochodem OC?

    > Tyle się dowiedziałem z dzwonienia do nich. Miałem nadzieję, że ktoś na grupie zna
    podchwytliwy argument,

    Jeśli nie zadziałał niezwykle podchwytliwy blef: "czy da się to załatwić bez
    jeżdżenia,
    gdyż inaczej będę musiał wypowiedzieć polisę?" - to nic nie zadziała ;)

  • 6. Data: 2011-05-16 18:46:59
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-05-16 15:31:19 +0200, Jakub Witkowski
    <j...@d...z.sygnatury> said:

    > Jeśli nie zadziałał niezwykle podchwytliwy blef: "czy da się to
    > załatwić bez jeżdżenia,
    > gdyż inaczej będę musiał wypowiedzieć polisę?" - to nic nie zadziała ;)

    Ale nie demonizujmy - facet kupił samochód, ale trasa 35 kilometrów
    jest ponad jego możliwości finansowe?
    Na Śląsku?
    ;>>>

    --