  • 111. Data: 2014-07-27 21:23:23
    Temat: Re: USB pendrive pod iOS - dzis za darmo
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 27.07.2014 18:49, Pszemol pisze:
    > "Mario" <m...@...pl> wrote in message

    > To chyba logiczne dla Ciebie? Widzisz tu jakaś sprzeczność?

    Widzę, że użytkownicy produktów Appla przykrawają swoje oczekiwania do
    tego co jest oferowane. Dopóki funkcjonalność jest tylko u konkurencji
    nie wolno im powiedzieć że to jest coś fajnego lub przydatnego i
    chcieliby to mieć. Dopiero gdy wprowadzi to Apple to wtedy można się
    radować że zostało nam to dane. To jest sekciarstwo a nie środowisko
    świadomych konsumentów.

    > Fajnie sobie wyolbrzymiasz i dodajesz od siebie coś, czego ja nie
    > napisałem nigdzie. Gdzie napisałem że ten appek to "przełomowe
    > wydarzenie"?

    W każdym razie postanowiłeś rozgłosić ten fakt na grupie.

    > Cóż - można to skomentować tylko "poznać głupiego po
    > śmiechu jego".

    To śmieszy grupę na której ogłaszasz takie pierdułki.

    > To co Cie śmieszy świadczy o Twoim rozumie, niestety.
    > Robienie zdjęć, odbieranie poczty, wędrowanie po internecie czy
    > korzystanie z serwisów społecznościowych to oczywiście podstawowe
    > funkcje smarfonów oprócz rozmów telefonicznych czy smsów...

    Bo jest w iPhone. Gdyby którejś z tych funkcjonalności nie było to być
    może twierdził byś, że jest niepotrzebna :)

> [...]
    > program iTunes czy przez wbudowany w Microsoft Windows
    > "removable drive" jest naprawdę dla 99.999% użytkowników bez
    > znaczenia - powiem więcej: dla wielu z nich wersja iTunes jest łatwiejsza
    > i logiczniejsza w użyciu bo typowy użytkownik, w przeciwieństwie do
    > admina, siedzi w obszarze aplikacji a nie systemie plików które pod
    > tymi aplikacjami system operacyjny Ci ukrywa. Tak, wiem, dla typowego
    > geeka jest to trudne do zrozumienia, ale to tylko oznacza jak mało wiesz
    > o typowym Kowalskim czy Smithie który nie jest komputerowym nerdem.

    Po co dałeś wrzutkę o pendrive na iOS skoro użytkownicy iOS nie
    odczuwali braku takiej funkcjonalności?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 112. Data: 2014-07-27 21:37:20
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 27.07.2014 19:01, rs pisze:

    > jeszcze nie ma urządzenia, które spełniałoby wymagania wszystkich
    > urzeczownikow, więc takie ogólniki nie maja większego znaczenia
    > merytorycznego.

    Ja jestem przyzwyczajony, że jak ktoś używa sprzętu to potrafi jednak
    wymienić jego słabości powiedzieć co chciałby żeby poprawiono. Nie widzę
    takiej postawy u Applowców. W dyskusji o wadach i zaletach różnych
    rozwiązań włącza im się tryb Radia Maryja walczącego o Paetza czy
    Wielgusa. A ciągnie się to od dyskusji z udziałem WO na pcoa. Zwłaszcza
    upieranie się, że coś jest kompletnie niepotrzebne, dopóki nie zostanie
    to wdrożone w kolejnej wersji ich produktu.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 113. Data: 2014-07-27 21:59:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 27 Jul 2014 12:30:00 -0500 osobnik zwany Pszemol
    napisał:

    > "masti" <g...@t...hell> wrote in message

    > Przez "zrobisz coś na..." masz namyśli stworzenie applikacji? Jeśli tak,
    > to - jasne, możesz stworzyć dowolną aplikację na iPhone i zrobić jej
    > lokalną dystrybucję bez błogosławieństwa Apple...

    jeśli chodzi o pisanie to mogę sobie zrobić dowolną rzecz na dowolnym
    sprzęcie. Jedynym problemem jest jego uzywanie.
    Ile funkcjonalności zostaje w iPhonie po odpięciu od Apple'a?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 114. Data: 2014-07-27 22:46:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mario" <m...@...pl> wrote in message

> [...]
    > to mieć. Dopiero gdy wprowadzi to Apple to wtedy można się radować że
    > zostało nam to dane. To jest sekciarstwo a nie środowisko świadomych

    Ilu znasz użytkowników produktów Apple?
    Uprzedzając odpowiedź że pewnie niewielu lub wcale
    pozwolę sobie zasugerować, że generujesz bajki
    o użytkownikach produktów Apple...

    > W każdym razie postanowiłeś rozgłosić ten fakt na grupie.

    No i w czym widzisz problem?
    Czy ta grupa ma służyć tylko do rozgłaszania przełomowych
    wydarzeń?

    > To śmieszy grupę na której ogłaszasz takie pierdułki.

    Nie, nie śmieszy "grupy". To śmieszy kilku grupowiczów.
    Nie wyolbrzymiaj na siłę faktów.

    > Bo jest w iPhone. Gdyby którejś z tych funkcjonalności nie było to być
    > może twierdził byś, że jest niepotrzebna :)

    Możesz sobie wierzyć w najbardziej niestworzone bajki - wolno Ci.
    I wolno Ci się przy tym bawić do rozpuku.

    > Po co dałeś wrzutkę o pendrive na iOS skoro użytkownicy iOS nie odczuwali
    > braku takiej funkcjonalności?

    Bo komuś może się to przydać! A Ty myślałeś że po co?
    Wiedzieć że coś jest warto nawet jak się w danej chwili
    narzędzia nie potrzebuje.

  • 115. Data: 2014-07-27 22:48:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mario" <m...@...pl> wrote in message
    > Ja jestem przyzwyczajony, że jak ktoś używa sprzętu to potrafi jednak
    > wymienić jego słabości powiedzieć co chciałby żeby poprawiono.
    > Nie widzę takiej postawy u Applowców.

    Są tacy applowcy, są też tacy androidowcy.
    Są też tacy fanatycy co widzą tylko innych fanatyków po drugiej stronie.
    Ty do tej grupy należysz.

> [...]
    > udziałem WO na pcoa. Zwłaszcza upieranie się, że coś jest kompletnie
    > niepotrzebne, dopóki nie zostanie to wdrożone w kolejnej wersji ich

    A jaki "tryb" włączył się androidowcom gdy poczuli potrzebę
    skomentowania wątku o aplikacji nie nadającej się dla ich smartfonów?

  • 116. Data: 2014-07-27 22:50:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:lr3lnb$70r$5@dont-email.me...

    > jeśli chodzi o pisanie to mogę sobie zrobić dowolną rzecz na dowolnym
    > sprzęcie. Jedynym problemem jest jego uzywanie.

    No więc o co chodzi?

    > Ile funkcjonalności zostaje w iPhonie po odpięciu od Apple'a?

    Używaj jakichś konkretniejszych sformuowań bo gadasz niezrozumiale...
    Co to znaczy "odpięciu od Apple"?

    Ile funkcjonalności zostaje w Galaxy po "odpięciu" od Googli?
    I w ogóle jak Ci się wydaje to wykonalne aby androida "odpiąć" od Googli?

  • 117. Data: 2014-07-27 22:56:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 27 Jul 2014 15:50:31 -0500 osobnik zwany Pszemol
    napisał:

    > "masti" <g...@t...hell> wrote in message

    > No więc o co chodzi?

    > Używaj jakichś konkretniejszych sformuowań bo gadasz niezrozumiale... Co
    > to znaczy "odpięciu od Apple"?

    bez iTunes, rejestracji, przesyłania danych do centrali

    > Ile funkcjonalności zostaje w Galaxy po "odpięciu" od Googli? I w ogóle
    > jak Ci się wydaje to wykonalne aby androida "odpiąć" od Googli?

    normalnie. Mam system, który działa bez kontaktu z Googlem.

  • 118. Data: 2014-07-27 22:58:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 27 Jul 2014 15:48:46 -0500 osobnik zwany Pszemol
    napisał:

    > "Mario" <m...@...pl> wrote in message
    >
    > Są tacy applowcy, są też tacy androidowcy. Są też tacy fanatycy co widzą
    > tylko innych fanatyków po drugiej stronie. Ty do tej grupy należysz.

    nie. Nie przyjmujesz do wiadomości, że dyskusja jest nie o wyższości
    świąt wielkiej nocy na świętami bożego narodzenia tylko o tym jak bardzo
    się oburzyłeś, że kotoś smie się pośmiać z systemu gdzie trzeba płacić za
    podstawowe funkcje. Umiesz już trzymać iPhone;a tak, zęby miał zasięg?

    > A jaki "tryb" włączył się androidowcom gdy poczuli potrzebę
    > skomentowania wątku o aplikacji nie nadającej się dla ich smartfonów?

    bo rozbawiłeś mnie do łez info o płatnej aplikacji do robienia czegoś co
    jest oczywiste

  • 119. Data: 2014-07-27 23:06:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 27 Jul 2014 15:50:31 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Używaj jakichś konkretniejszych sformuowań bo gadasz niezrozumiale...
    > Co to znaczy "odpięciu od Apple"?
    >
    > Ile funkcjonalności zostaje w Galaxy po "odpięciu" od Googli?

    Dosc duzo.
    Mozna by rzec ze pelna, ale sklep sie przydaje do pobierania
    aplikacji, oczywiscie mapy google nie dzialaja, rozpoznawanie mowy nie
    dziala,

    > I w ogóle jak Ci się wydaje to wykonalne aby androida "odpiąć" od Googli?

    dane off, wifi off ...

    J.

  • 120. Data: 2014-07-27 23:52:23
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 7/27/2014 3:37 PM, Mario wrote:

    > Ja jestem przyzwyczajony, że jak ktoś używa sprzętu to potrafi jednak
    > wymienić jego słabości powiedzieć co chciałby żeby poprawiono. Nie widzę
    > takiej postawy u Applowców.

    bo pewnie mało applowcow znasz. albo zadajesz z histerycznymi
    panienkami, które kupują sprzęt apple, dlatego, że koleżanki maja i już
    z przyzwyczajenia w taki sposób reagujesz na neutralne informacje.

    > W dyskusji o wadach i zaletach różnych
    > rozwiązań włącza im się tryb Radia Maryja

    ale to właśnie tobie się taki tryb włączył. ja nie rozumiem. Pszemol
    jaki jest, Apple jaki jest taki, ale Pszemol podał niewinną informację o
    appie pod iOSa, a tu od razu teorie dorabiają. weźcie sobie dajcie
    spokój. na piwo idźcie, albo z psem na spacer jak wam się nudzi, bo
    naprawdę głupio patrzeć jak grono androidowców, czy innych kafelkowców
    zachowuje sie jak stado rozhisteryzowanych ciot spod sklepu apple'a.
    (nie obrażając ciot broń boże). <rs>