  • 121. Data: 2014-07-28 01:45:54
    Temat: Re: USB pendrive pod iOS - dzis za darmo
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 21.07.2014 o 16:13, Pszemol pisze:
    > Ciekawa apka pod iOS do sciagniecia dzis za friko dzieki AppGratis:
    >
    > https://itunes.apple.com/us/app/usb-disk/id370531520
    ?mt=8

    Miszczuniu a jak przegrać zdjęcia i filmy z poprzedniego fona (z karty,
    która po nim została) na ajfona?

  • 122. Data: 2014-07-28 01:47:02
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 22.07.2014 o 03:07, Pszemol pisze:
    /.../
    > W Twojej opinii... i zupełnie nie rozumiem dlaczego.
    > USB pendrive NIE JEST podstawową funkcjonalnością smartfona.
    > Nie znam żadnego użytkownika dla którego ta akurat funkcja
    > jest "podstawową" - nie oszukuj się, nawet dla Ciebie taką nie jest.

    A dla mnie jest. Bo to Pendrive z WiFi. Google popsuło BT ale też był dobry

  • 123. Data: 2014-07-28 01:54:35
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 25.07.2014 o 23:55, Pszemol pisze:
    /.../
    > Z tym ze wlasnie o zdjecia chodzilo w przykladzie z zycia wzietym...
    >
    > Reszte przykladow sa raczej mocno wydumane.
    >
    > Ktos kto kupil iPhone nie bedzie sie brzydzil driverow Apple do peceta i
    > bez problemow zainstaluje sobie iTunes a wtedy bez pocenia sie wymieni
    > kazdy plik danych z peceta obslugiwany przez aplikacje na iPhone.
    > Jest do tego celu specjalna sekcja gui w iTunes .

    Nie wymieni.

  • 124. Data: 2014-07-28 01:57:21
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 27.07.2014 o 19:04, Pszemol pisze:
    /.../

    > Mail działa tylko w jedną stronę?

    Dwugigowy mail nie przejdzie.

  • 125. Data: 2014-07-28 01:59:04
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 25.07.2014 o 23:58, Pszemol pisze:
    /.../

    > Dokladnie o to mi chodzilo gdy skrytykowalem wywolanie swietej wojny po
    > moim neutralnym ogloszeniu o appce iphonowej...

    Wzbudziłeś rozbawienie, które przerodziło się w politowanie.

  • 126. Data: 2014-07-28 05:57:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:lr3p64$70r$10@dont-email.me...

    > nie. Nie przyjmujesz do wiadomości, że dyskusja jest nie o wyższości
    > świąt wielkiej nocy na świętami bożego narodzenia tylko o tym jak bardzo
    > się oburzyłeś, że kotoś smie się pośmiać z systemu gdzie trzeba płacić za
    > podstawowe funkcje. Umiesz już trzymać iPhone;a tak, zęby miał zasięg?

    Nie oburzyłem się.

    > bo rozbawiłeś mnie do łez info o płatnej aplikacji do robienia czegoś
    > co jest oczywiste

    Co w tym zabawnego?

  • 127. Data: 2014-07-28 06:00:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:lr3p2e$70r$9@dont-email.me...

    > bez iTunes, rejestracji, przesyłania danych do centrali

    A co ma iTunes z rejestracją czy przesyłaniem danych?

    > normalnie. Mam system, który działa bez kontaktu z Googlem.

    Acha... jasne... Tkwij dalej w takiej ułudzie że Android w Twoim
    telefonie nie ma kontaktu z Googlem :-)))))) Zabawne.

  • 128. Data: 2014-07-28 06:01:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Dosc duzo.
    > Mozna by rzec ze pelna, ale sklep sie przydaje do pobierania
    > aplikacji, oczywiscie mapy google nie dzialaja, rozpoznawanie mowy nie
    > dziala,

    W myśl tego co piszesz niżej o odpinaniu od internetu to niestety
    smartfone przestaje być wtedy smartfonem a staje się cegłą.

    > dane off, wifi off ...

    Czyli odpinasz od całego internetu nie tylko od Googli.

  • 129. Data: 2014-07-28 06:02:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Smok Eustachy" <s...@w...pl> wrote in message
    > W dniu 27.07.2014 o 19:04, Pszemol pisze:
    > /.../

    > Dwugigowy mail nie przejdzie.

    A skąd wziąłeś dwugigowego? Po co stwarzasz sztucznie problemy?

  • 130. Data: 2014-07-28 06:02:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > W dniu 25.07.2014 o 23:55, Pszemol pisze:
    > /.../

    > Nie wymieni.

    Wymieni.