  • 11. Data: 2009-10-23 11:09:06
    Temat: Re: UPS na 2 komputery
    Od: "Krabik" <b...@...neta.pl>

    > Mam w w 2 pokojach (przez ścianę) 2 komputery. Chciałbym do tego kupić
    > UPS,
    > który zasiliłby oba przez 10-15 minut. Kompy z niewyszukaną grafika i
    > monitorami LCD. Jaki UPS ? Pożądane w UPS 2 "zwykłe" gniazda zasilające.

    Tez poszukuje UPSa, powiedzcie mi jaki bylby dobry do moich sprzetow?

    Komputer to: AMD Athlon II X2 250, dwa HDD sata2 WC oraz Hitachi razem
    jakies 1.75TB, GF8800GTX, LCD 24'', 4GB ramu (4 sloty zajete), dzwiekowka
    x-fi, nagrywarka dvd, klawiatura, myszka, obudowa z 3 wiatrakami 120mm,
    zasilacz tagan 590W

    Dodatkowo na zasilaniu idzie router linksys wag200g, radiowka na maszcie do
    5GHz na RB411, voip linksysa pap2t i zestaw dzwiekowy logitecha z5450,
    drukarka canona pixma ip4000 oraz skaner epsona.

    Przy czym ten drukarka i skaner to zalanczam tylko jak potrzebuje, glosniki
    za to ida nonstop, ale tez nie slucham muzyki, jedynie czasami. W razie co
    zawsze moge wylaczyc.

    Myslalem o http://www.ram.net.pl/product_info.php?products_id=2
    2952 styknie?