eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyUOKIK jebnął złodziejom z bańki ... › Re: UOKIK jebnął złodziejom z bańki ...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
    ria.pl!not-for-mail
    From: "m...@i...pl" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: UOKIK jebnął złodziejom z bańki ...
    Date: Fri, 13 Jan 2012 22:02:27 +0100
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 42
    Message-ID: <jeq653$a0k$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <jeprae$6af$1@node2.news.atman.pl> <jeq2pa$ej9$1@node2.news.atman.pl>
    <jeq4ps$7s5$1@usenet.news.interia.pl>
    <4f109969$0$26685$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: heh26.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1326488547 10260 79.187.111.26 (13 Jan 2012 21:02:27
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 13 Jan 2012 21:02:27 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.2.24) Gecko/20111108
    Thunderbird/3.1.16
    In-Reply-To: <4f109969$0$26685$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2426447
    [ ukryj nagłówki ]

    On 01/13/2012 09:51 PM, to wrote:
    > begin m...@i...pl
    >
    >> Kiedyś na szybko policzyłem jakie odsetki od limitu w rachunku bieżącym
    >> liczy mi Raiffeisen. Okazało się, że jakieś kosmiczne. No to ja z ryjem
    >> do banku. Przyjęli reklamacje, po tygodniu zadzwonili, podziękowali, że
    >> znalazłem mega błąd w oprogramowaniu i nienależne odsetki oddali. A po
    >> paru miesiącach przeczytałem o karze UOKiKu dla Raiffeisen'a za
    >> oszukiwanie klientów. Życie.
    >
    > Ja się właśnie stamtąd wynoszę z kontem, bo mają dziwny zwyczaj
    > zmieniania nazw pakietów co jakieś pół roku i oczywiście wtedy by default
    > przypisują klienta do jakiegoś droższego (lub takiego samego, ale z
    > multum niepotrzebnych opcji, podczas gdy równoważny staremu jest teraz
    > tańszy i nazywa się inaczej). I tak kilka razy z rzędu. Niby kwoty
    > niewielkie, niby wszystko zgodnie z prawem (zawsze wysyłają n stron
    > umowy, można się skontaktować z doradcą i bóg wie jeszcze kim), ale dla
    > mnie to naciągactwo, czego nie lubię. :>
    >

    Dla mnie ten rajfajzen to jakaś tam część obrotów.
    Pojeździłem w sumie po kilku bankach. Jeśli bank ma
    bardzo korporacyjne podejście: gadasz tylko z infolinią,
    nie gadasz 2 razy z tą samą osobą, to kupa. Bez względu
    jaki to bank. Jeśli trafisz na Bank, gdzie masz przypisanego
    do siebie opiekuna i jest to ktoś normalny, kto przykłada
    się do swojej roboty, a nie traktuje Cie jak gówno, to jest
    OK. Do teraz to tafiłem na fajnych ludzi w PeKaO S.A.
    oraz Nordea. mBank, Inteligo - gadasz z infolinią.
    ING i BZ WBK? Są jebnięci jeśli chodzi o opłaty.
    PKO BP? Korpo i dopiero się od niedawna otwierają
    na klienta. raifajzen? pokurwieni.

    Co do pekao s.a. to na serio jestem zadowolony.
    Poza tym jako członek Unicredito mają fajne wyniki,
    50 mld. depozytów. A luigi lovalio jako prezes
    po bieleckim daje rade.

    Wniosek jest jeden. Jeśli prowadzisz firmę, to banki
    tylko internetowe są do dupy. Musisz mieć opiekuna.
    I jeśli jest on z głową, to jest OK. Jeśli pokurwiony,
    to każdy bank będzie do dupy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: