  • 71. Data: 2011-03-11 21:13:19
    Temat: Re: UKE + regulacja rynku
    Od: "dzanus" <d...@p...onet.pl>

    > Wiesz o czym opowiadasz? Przez 2 lata płacę 59 zł/ miesiąc za telewizje
    > + internet. Po 2 latach przychodzi mi faktura do zapłaty 120 zł, bo
    > skończyła się umowa terminowa. O jakich kosztach uruchomienia usługi w
    > takim wypadku rozmawiamy? Do wyboru mam tylko następną umowę na 2 lata.

    Widzisz są 2 ceny jedna w promocji druga poza promocją. Skonczyła sie umowa
    podpisujesz nową albo płacisz poza promocyjną cenę. Druga sprawa, że sprzęty
    które użytkujesz straciły raczej gwarancję są Twoją własnością a w razie
    padu operator musi Ci sprawić nowe sprzęty a Ty mozesz je zawinąć po
    miesiącu i zerwać umowę co dla niego nie jest korzystne. Trzecia rzecz to
    planowanie łatwiej jest planować mająć podpisane umowy terminowe niż mając
    niepewne wpływy z umów nieterminowych i to bedzie kluczowe w kwesti
    wysokości opłat. Jeśli operator był ok to co szkodzi podpisać nową umowę i
    płacić mniej?

  • 72. Data: 2011-03-11 21:21:45
    Od: "dzanus" <d...@p...onet.pl>

    > Tak, powinno byc jasne ze instalacja np kosztuje np 50zl. Sprzet jest
    > wartosci 300zl (pomijam kwestie wypozyczania czy sprzedawania) i abonament
    > np 40zl. A nie ukrywanie kosztow instalacji i dawanie jej jako kredyt.
    > Kredyt w dodatku ktory nigdy nie maleje, bo nawet po zakonczeniu umowy
    > koszty nie zmniejsza sie. Wtedy klient mialby jasnosc co ile kosztuje i co
    > chce osiagnac.

    Nie można generalizować większość małych operatorów ma protokół przekazania
    sprzętu dla klienta gdzie jest napisane ile sprzęt jest wart.

    > Zobacz przyklad tpsa na pewno to jest 10zl roznicy? Takie roznice sa u
    > malych ISP, ktorzy stawiaja na jakosc, ale nie u molochow, ktorym glownym
    > celem jest podpisac umowe.

    Wiesz co odrobiłem lekcję i nim napisałem tego posta zajrzałem do cennika
    tp. Teraz jeszcze raz zajrzałem i oto rezultat.

    20Mbit:
    12 miesięcy: 74,61
    24 miesiące: 69,57
    dla abonentów na czas nieokreślony: 84,00 ważne tym co się skonczyła umowa
    albo korzystają z umowy zostań z nami.

    10zł lub 15 zł

    > Wprowadzeniem najprostszego w swiecie zakazu stosowania umow dluzszych niz
    > np 12 miesiecy. Rozwiazuje to polowe problemow wypisanych w tym watku.

    Nie no bądzmy bardziej liberalni tylko prepaid :)

  • 73. Data: 2011-03-11 21:40:19
    Od: Andrzej Banach <a...@g...pl>

    W dniu 2011-03-11 22:21, dzanus pisze:

    > Wiesz co odrobi?em lekcj? i nim napisa?em tego posta zajrza?em do cennika
    > tp. Teraz jeszcze raz zajrza?em i oto rezultat.
    >
    > 20Mbit:
    > 12 miesi?cy: 74,61
    > 24 miesi?ce: 69,57
    > dla abonent?w na czas nieokre?lony: 84,00 wa?ne tym co si? skonczy?a umowa
    > albo korzystaj? z umowy zosta? z nami.
    >
    > 10z? lub 15 z?

    Cos patrzymy w rozne cenniki tej samej uslugi. Wydaje mi sie ze ja w
    rzeczywisty, a Ty w "marketingowy". Ale prosze potwierdz zrodlo
    powyzszego gdyz moze ja sie myle?
    Cyt:
    "
    Usługa neostrada tp opcja do 20 Mb (dostępna w sprzedaży od 1
    października 2009 r.):
    - stały dostęp do sieci Internet z maksymalną szybkością transmisji
    do/od komputera Abonenta do 20480/1024
    wyrażoną w kb/s
    - dynamicznie przydzielany adres IP
    - 50 MB w ramach usług hostingowych (e-mail, WWW)
    - dostęp do usługi Orange Hotspot
    - brak limitu transferu
    302,46
    "
    zrodlo:
    http://www.tp.pl/b/binaries/PL/358534/Cennik_neostra
    da_367139199.pdf

    pozdrawiam
    --
    Andrzej Banach | NET-KOMP | www.net-komp.net.pl
    Miejska Sieć Komputerowa KOLMAN | Internet Kolno

  • 74. Data: 2011-03-11 21:42:29
    Od: kyob <k...@w...pl>

    W dniu 11.03.2011 09:29, Icek pisze:

    > a później krzyk, że nie wie co tam jest napisane

    traktujemy klientow jak dzieci czy jak doroslych ?

  • 75. Data: 2011-03-11 21:46:26
    Od: kyob <k...@w...pl>

    W dniu 11.03.2011 09:01, Pawel Malachowski pisze:
    > Dnia 11.03.2011 kyob<k...@w...pl> napisał/a:

    > A jaki czas. 5 lat? 10 lat? A może w t->infinity? ;)
    > Doprawdy szkoda tego czasu i tych klientów.

    prowadzisz biznes czy bawisz sie w matke terese z kalkuty?

  • 76. Data: 2011-03-11 21:52:13
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Fri, 11 Mar 2011 15:44:45 +0100, Icek napisał(a):

    > ale czasami nie wynika to z głupiego ograniczenia a używanej technologii
    Technologia ssie.

  • 77. Data: 2011-03-11 21:54:44
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Fri, 11 Mar 2011 22:13:19 +0100, dzanus napisał(a):

    /.../
> [...]
    > że sprzęty które użytkujesz straciły raczej gwarancję są Twoją
    > własnością a w razie padu operator musi Ci sprawić nowe sprzęty a Ty

    Który operator musi?

> [...]
    > nieterminowych i to bedzie kluczowe w kwesti wysokości opłat. Jeśli
    > operator był ok to co szkodzi podpisać nową umowę i płacić mniej?

    Zależy czy różnica jest 10 zł czy 110.

  • 78. Data: 2011-03-11 22:00:12
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Fri, 11 Mar 2011 22:40:19 +0100, Andrzej Banach napisał(a):
    /.../
> [...]
    > - dynamicznie przydzielany adres IP - 50 MB w ramach usług hostingowych
    > (e-mail, WWW) - dostęp do usługi Orange Hotspot - brak limitu transferu

    3. Promocja jest skierowana do Abonentów, którym w okresie jej
    trwania umowa na czas określony została automatycznie
    przedłużona na czas nieokreślony, zgodnie z § 10 ust. 3 Regulaminu
    świadczenia usługi neostrada tp.
    4. Oferta polega na obniżeniu opłaty abonamentowej za usługę przez
    6 kolejnych miesięcy dla Abonentów, o których mowa w ust. 3:
    1) do wysokości 60 zł z VAT za każdy miesiąc korzystania z usługi
    neostrada tp dla opcji 256,
    2) do wysokości 70 zł z VAT za każdy miesiąc korzystania z usługi
    neostrada tp dla opcji 512,
    3) do wysokości 80 zł z VAT za każdy miesiąc korzystania z usługi
    neostrada tp dla opcji 1024,
    4) do wysokości 95 zł z VAT za każdy miesiąc korzystania z usługi
    neostrada tp dla opcji 2048,
    5) do wysokości 140 zł z VAT za każdy miesiąc korzystania z usługi
    neostrada tp dla opcji 6144.

  • 79. Data: 2011-03-12 00:16:20
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    W dniu 2011-03-11 22:42, kyob pisze:

    > traktujemy klientow jak dzieci czy jak doroslych ?

    Jak dzieci, inaczej się nie da :/

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 80. Data: 2011-03-12 12:24:04
    Od: Daniel Kulesza <k...@t...pl>

    W dniu 2011-03-11 13:17, Icek pisze:

    > przychodzi kustomer do sprzedawcy, kupuje pomarańcze. Okazuje się, że są
    > mega soczyste i zajebiste. Ale sprzedawca krzywo się na niego patrzył i
    > nie wydał grosza reszty przy zakupie za 9.99 zł.
    >
    > Kustomer idzie do urzędnika, składa skargę a sprzedawca dostaje karę
    >

    > Icek

    przychodzi "kustomer" kupuje pomarańcze. Są dobre soczyste takie jak
    chciał, ale powiedział, że takie nie były, bo wtedy nie będzie musiał za
    nie płacić...