    From: Smok Eustachy <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: UKE + regulacja rynku
    Date: Fri, 11 Mar 2011 22:00:12 +0000 (UTC)

    Dnia Fri, 11 Mar 2011 22:40:19 +0100, Andrzej Banach napisał(a):
    /.../
> [...]
    > rzeczywisty, a Ty w "marketingowy". Ale prosze potwierdz zrodlo
    > powyzszego gdyz moze ja sie myle?
    > Cyt:
    > "
    > Usługa neostrada tp opcja do 20 Mb (dostępna w sprzedaży od 1
    > października 2009 r.):
    > - stały dostęp do sieci Internet z maksymalną szybkością transmisji
    > do/od komputera Abonenta do 20480/1024 wyrażoną w kb/s
    > - dynamicznie przydzielany adres IP - 50 MB w ramach usług hostingowych
    > (e-mail, WWW) - dostęp do usługi Orange Hotspot - brak limitu transferu
    da_367139199.pdf

    > pozdrawiam
    3. Promocja jest skierowana do Abonentów, którym w okresie jej
    trwania umowa na czas określony została automatycznie
    przedłużona na czas nieokreślony, zgodnie z § 10 ust. 3 Regulaminu
    świadczenia usługi neostrada tp.
    4. Oferta polega na obniżeniu opłaty abonamentowej za usługę przez
    6 kolejnych miesięcy dla Abonentów, o których mowa w ust. 3:
    1) do wysokości 60 zł z VAT za każdy miesiąc korzystania z usługi
    neostrada tp dla opcji 256,
    2) do wysokości 70 zł z VAT za każdy miesiąc korzystania z usługi
    neostrada tp dla opcji 512,
    3) do wysokości 80 zł z VAT za każdy miesiąc korzystania z usługi
    neostrada tp dla opcji 1024,
    4) do wysokości 95 zł z VAT za każdy miesiąc korzystania z usługi
    neostrada tp dla opcji 2048,
    5) do wysokości 140 zł z VAT za każdy miesiąc korzystania z usługi
    neostrada tp dla opcji 6144.