  • 1. Data: 2016-08-03 14:15:06
    Temat: UKE odpowiada na oytsnia dot. rej. sim
    Od: Marek <f...@f...com>

    http://tvn24bis.pl/tech,80/rejestracja-kart-prepaid-
    wszystko-co-musisz-wiedziec,665628.html

    Jaki jest cel rejestracji kart prepaid? Czy funkcjonuje w innych
    krajach Unii Europejskiej?

    Podstawowym celem regulacji jest podniesienie efektywności polskiego
    systemu antyterrorystycznego, a tym samym zwiększenie bezpieczeństwa
    wszystkich obywateli RP.
    Obowiązek rejestracji kart SIM ma na celu ograniczenie możliwości
    komunikowania się oraz kamuflażu przestępcom, również tym
    zaangażowanym w działalność terrorystyczną.

    Rofl! Oni serio są tak głupi czy tylko udają?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2016-08-03 14:47:40
    Temat: Re: UKE odpowiada na oytsnia dot. rej. sim
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-08-03 o 14:15, Marek pisze:
> [...]
    > w działalność terrorystyczną.
    >
    > Rofl! Oni serio są tak głupi czy tylko udają?

    Udają.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2016-08-03 18:41:36
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Marek
    naskrobał(a):

    > Rofl! Oni serio są tak głupi czy tylko udają?

    "dobra zmiana" tak działa, mówią że sa głupi nawet jak są i nikt im nie
    wierzy - w tym jest metoda.
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz wszedł do gabinetu i ujrzał Mullera leżącego na podłodze i nie

  • 4. Data: 2016-08-03 22:02:06
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03-08-16 o 14:15, Marek pisze:

    > Rofl! Oni serio są tak głupi czy tylko udają?

    W tym pozornym szaleństwie jest sporo sensu.

    1) Jak nie jesteś oszustem, czy terrorystą, to Ci rejestracja nie
    przeszkadza. Szybko powstanie baza normalnych użytkowników i będzie się
    można resztą zająć.

    2) Często jest ten problem, że powiedzmy terrorysta dzwoni na jakiś
    numer. No i jak wiemy, na kogo jest zarejestrowany, to można tę osobę
    przeanalizować, zapytać.

    3) W wypadku oszustw na bilingu mamy często szereg połączeń z
    pokrzywdzonymi. Łatwiej ich ustalić. Niby zawsze można zadzwonić, ale tu
    istnieje ryzyko, że na bilingu jest telefon członka grupy i uprzedzimy
    sprawcę.

    4) Ilość "słupów" nie jest nieskończona. Można będzie wew miarę szybki
    sposób namierzyć bezdomniaków z zarejestrowanym 1.000 numerów i podjąć
    monitoring.

    Reasumując, to nikt nie liczy na to, że nagle przestępcy siądą i zaczną
    płakać, ale życie im to utrudni, a "normalnym" osobom większego problemu
    nie sprawi.

  • 5. Data: 2016-08-03 22:29:14
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 3 Aug 2016 22:02:06 +0200, Robert Tomasik
    <r...@g...pl> wrote:
> [...]
    zaczną
    > płakać, ale życie im to utrudni, a "normalnym" osobom większego

    Obawiam się, że jedynie komu sprawi to właśnie tylko tym normalnym
    osobom. O to chodzi w tym szalenstwie.

    --
    Marek

  • 6. Data: 2016-08-03 22:40:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Robert Tomasik wrote:

> [...]
    >
    > Reasumując, to nikt nie liczy na to, że nagle przestępcy siądą i zaczną
    > płakać, ale życie im to utrudni, a "normalnym" osobom większego problemu

    pięknie przedstawiłeś rządowe argumenty. tyle, że one są kompletnie do
    dupy i z terroryzmem nie mają nic wspólnego.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 7. Data: 2016-08-03 22:51:24
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    >
    > Reasumując, to nikt nie liczy na to, że nagle przestępcy siądą i zaczną
    > płakać, ale życie im to utrudni, a "normalnym" osobom większego problemu

    Ludzie jak dzwonią to chcą sobie porozmawiać o swoich osobistych
    sprawach, problemach i radościach, także na tematy służbowe, na tematy
    rodzinne a tu jakaś menda z komisariatu podsłuchuje. Mile to dla Ciebie?

    --
    animka

  • 8. Data: 2016-08-04 07:55:25
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 3 Aug 2016 20:40:52 -0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:
    > pięknie przedstawiłeś rządowe argumenty. tyle, że one są kompletnie
    do
    > dupy i z terroryzmem nie mają nic wspólnego.

    Idźmy jeszcze dalej: czemu nie rejestrować adresów e-mail, wszak
    terroryści mogą komunikować się również tym kanałem.

    --
    Marek

  • 9. Data: 2016-08-04 11:26:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    Marek wrote:

    > do
    >
    > Idźmy jeszcze dalej: czemu nie rejestrować adresów e-mail, wszak
    > terroryści mogą komunikować się również tym kanałem.

    i dajmy policji klucze do każdego mieszkania i podsłuch z podglądem w
    kazdym pomieszczeniu. rpzecież tam mogą się umawiać pedofile, bandyci
    albo terroryści
    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 10. Data: 2016-08-04 16:31:54
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04-08-16 o 07:55, Marek pisze:
    > do
    >
    > Idźmy jeszcze dalej: czemu nie rejestrować adresów e-mail, wszak
    > terroryści mogą komunikować się również tym kanałem.

    A pocztę będą odczytywać w lesie, czy jednak z łącza internetowego?