  • 371. Data: 2013-06-25 17:14:36
    Temat: Re: Typowe zachowanie rowerzystów
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Testy pobocza?
    > Tak czy siak rozumiem, ze to o czym piszesz to nie wynika z przepisów
    > tylko
    > z twojego "bo tak".

    Ależ skąd, generalny zakaz jazdy rowerem po jezdni jak najbardziej wynika z
    przepisów.

  • 372. Data: 2013-06-25 17:16:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:
    Byłby to dość "klasyczny"

    > Też możliwe.

    Niemożliwe, bo co innego jest powodem w opisanym przypadku.
    Słowo "bo" powinno stać przed "s swoim przekonaniu bezpiecznie".

  • 373. Data: 2013-06-25 17:53:24
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 24 Jun 2013 19:44:10 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

    > Dokładnie. Skoro zarzucasz mi kłamstwo, udowodnij to.

    idź poskarż się Pani w pszedszkolu, że rzuciłeś oszczerstwo i obrzucony
    powiedział: Sprawdzam.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 374. Data: 2013-06-25 17:56:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 24 Jun 2013 19:46:12 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

    > Masti globtroter, linkiem po mapie :D

    to wskaż co z tego co owym miejscu napisałem jest błędne.
    Możesz też poinformować Googla, że zdjęcia które zrobili są sfałszowane.

  • 376. Data: 2013-06-25 18:39:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Ależ skąd, generalny zakaz jazdy rowerem po jezdni jak najbardziej
    > wynika z
    > przepisów.

    yhyyy?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stanęliśmy na skraju przepaści,

  • 375. Data: 2013-06-25 18:39:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Zależy, bywa że tak oczywiście, a bywa, że nie, nie no skądże.
    > Np. w śnieżycy 60 będzie akurat. ;-)

    > Tak, tyle że niekoniecznie stanowionych.
    > Co nie znaczy, że pomijalnych, a wręcz przeciwnie - olać to sobie
    > można te stanowione.

    Wszystko jasne. bo juz sie mandatów zaczynałem bać.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

  • 377. Data: 2013-06-25 18:47:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:2...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > yhyyy?

    LOL !!!!!
    Tak to właśnie jest, że pedalarstwo bardzo chętnie się podpiera przepisami,
    do momentu kiedy formułują dla nich zakaz, albo nakaz.
    Wtedy głupa palą.

  • 378. Data: 2013-06-25 18:50:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:2...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > Wszystko jasne. bo juz sie mandatów zaczynałem bać.

    Powinieneś, bo to co tylko denerwuje w dzień, w nocy jest po prostu
    niebezpieczne.

    I kończy się często tak jak w omawianym przypadku, że ktoś zamiast zabić
    śmiecia który mu pod koła się wpakował z własnej winy, decyduje się na
    manewr obronny, w wyniku czego winą inni NIEWINNI ludzie, a sprawca pedałuje
    w siną dal.

  • 379. Data: 2013-06-25 19:42:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Tak to właśnie jest, że pedalarstwo bardzo chętnie się podpiera
    > przepisami, do momentu kiedy formułują dla nich zakaz, albo nakaz.

    Zacytujesz?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją

  • 380. Data: 2013-06-25 19:42:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Powinieneś, bo to co tylko denerwuje w dzień, w nocy jest po prostu
    > niebezpieczne.

    Hmmm, przed chwilą przyznałeś, że to teorie nie wynikające z przepisów a
    teraz chcesz mandat wystawiać?

> [...]
    > zabić śmiecia który mu pod koła się wpakował z własnej winy, decyduje
    > się na manewr obronny, w wyniku czego winą inni NIEWINNI ludzie, a

    Aha, to juz sie wszystko wyjasniło, kto jak jechał, kto kogo i dlaczego nie
    widział itd?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki