  • 361. Data: 2013-06-25 00:10:44
    Temat: Re: Typowe zachowanie rowerzystów
    Od: tá´Ź

    Budzik wrote:

    > Bez dwóch zdań. ;-)

    Mówią, ze powinienem zostac politykiem. Coś w tym chyba jest. ;-)

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 362. Data: 2013-06-25 00:13:22
    Od: tá´Ź

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Jestem bardzo ciekaw, jaki promil z kierowców wrzeszczących o
    > kamizelki
    > dla rowerzystów sam ma własne kamizelki W ZASIĘGU RĘKI (wymagane w
    > niektórych krajach), tak aby SAM mógł ją założyć PRZED awaryjnym
    > wyjściem z pojazdu.

    Ja nie mam, ale jak wychodzę, to sam patrzę, czy coś nie jedzie. Ciężko
    nie zauważyć auta. Rowerzyści natomiast często wykonują dzikie manewry
    mają wszystko wokół w dupie.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 363. Data: 2013-06-25 02:00:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik tá´? ...

    > Mówią, ze powinienem zostac politykiem. Coś w tym chyba jest. ;-)

    OMG
    Tak myśle, gdzie byś się nadawał...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."

  • 364. Data: 2013-06-25 09:05:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-06-25 02:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik tá´? ...

    > OMG
    > Tak myśle, gdzie byś się nadawał...

    Nadawałby się. I to wcale nie jest komplement.

    --
    Liwiusz

  • 365. Data: 2013-06-25 09:14:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-06-25 00:13, t? pisze:

    > Ja nie mam, ale jak wychodzę, to sam patrzę, czy coś nie jedzie. Ciężko
    > nie zauważyć auta. Rowerzyści natomiast często wykonują dzikie manewry
    > mają wszystko wokół w dupie.

    Czyli moralność Kalego. Ja jestem ideałem, więc nie muszę, ale inni mają
    ponosić odpowiedzialność zbiorową.

    --
    Liwiusz

  • 366. Data: 2013-06-25 13:05:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 24 Jun 2013 22:13:22 +0000 osobnik zwany t? napisał:

    > Ja nie mam, ale jak wychodzę, to sam patrzę, czy coś nie jedzie. Ciężko
    > nie zauważyć auta.

    jak widać można nie zauważyć busa z przeciwka z zapalonymi światłami w
    nocy

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 367. Data: 2013-06-25 15:50:40
    Od: johnkelly <s...@m...eu>

    > *JA*? :O

    Jo, Ty. Odpowiadasz gościowi, któremu się wszystko kojarzy i to zawsze w
    określonym kontekście. Od niego nie da się czegokolwiek wymagać, od
    Ciebie należy.

    > Przecież mój post jest odpowiedzią na post "to", który jednoznacznie
    > odnosi się do rowerzystek, które były NA JEZDNI, a nie rowerzystów,
    > którzy byli w pojeździe.
    > Rozważ taką możliwość, że nie widzisz kompletu postów, bo któryś
    > serwer raczył był nie forwardować innego.

    Dlatego ja korzystam z dwóch równolegle ;P.

    > pzdr, Gotfryd

    Pozdrawiam
    Maciej Różalski

    --
    .. gg:1716136 ... johnkelly(at)wp.pl ... kontakt(at)maciejrozalski.eu ..
    ..................... blog: www.maciejrozalski.eu ......................

  • 368. Data: 2013-06-25 15:52:09
    Od: johnkelly <s...@m...eu>

> [...]
    > dla rowerzystów sam ma własne kamizelki W ZASIĘGU RĘKI (wymagane
    > w niektórych krajach), tak aby SAM mógł ją założyć PRZED awaryjnym

    Co dziesiąty? Bo to przecież inni stanowią zagrożenie, bo ich nie widać
    a ja jestem takim zajebistym kierowcą, że dam radę stówą przez każdą wieś.

    > pzdr, Gotfryd

    Pozdrawiam
    Maciej Różalski

  • 369. Data: 2013-06-25 15:53:24
    Od: johnkelly <s...@m...eu>

    W dniu 2013-06-25 13:05, masti pisze:

    > jak widać można nie zauważyć busa z przeciwka z zapalonymi światłami w
    > nocy

    Można gdy bus oślepia.

    Pozdrawiam
    Maciej Różalski

  • 370. Data: 2013-06-25 17:13:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > a jak pojade samochodem 60 na godzine i tez spowoduje koniecznosc
    > zwolnienia, zeby mnie wyprzedzic to juz nie?

    Zależy, bywa że tak oczywiście, a bywa, że nie, nie no skądże.
    Np. w śnieżycy 60 będzie akurat. ;-)

    > Ale to wynika z przepisów?

    Tak, tyle że niekoniecznie stanowionych.
    Co nie znaczy, że pomijalnych, a wręcz przeciwnie - olać to sobie można te
    stanowione.