  • 381. Data: 2013-06-25 19:47:46
    Temat: Re: Typowe zachowanie rowerzystów
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:2...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > Hmmm, przed chwilą przyznałeś, że to teorie nie wynikające z przepisów

    Utrudnianie ruchu wynika z przepisów, tyle że jest rzadko karane i dość
    mocno uznaniowe niestety.

    > teraz chcesz mandat wystawiać?

    > Aha, to juz sie wszystko wyjasniło, kto jak jechał, kto kogo i dlaczego
    > nie
    > widział itd?

    Ciąg wydarzeń jest dość logiczny, praktycznie ciężko o inne wytłumaczenie.
    Może jeszcze przyśnięcie kierowcy.

    Ale oczywiście tego wiedzieć szybko nie będziemy.

  • 382. Data: 2013-06-25 21:43:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-06-24 12:51, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Światło może się zmienić na zielone w każdej chwili - skąd pedalarz
    > robiący sobie akurat wycieczkę w poprzek przed samochodami ma
    > wiedzieć, czy światło się zmieniło?

    Z tego samego światła co pieszy? Nie potrafisz ogarnąć zielonego,
    migającego ludzika?

    > Człowiek nie kameleon - nie ma
    > niezależnych oczu z możliwością obracania w zakresie +/-90stopni w
    > każdym kierunku.

    Byli tu tacy, co własnie tego oczekiwali od rowerzystów, a na nieśmiałe
    sugestię, że jakby człowiek widział w zakresie 180 stopni, to by łbem na
    skrzyżowaniach nie machał wysyłali do okulisty. Ale to chodziło o to, że
    rowerzysta jak mucha - ma widzieć wszystko dookoła i jak widzi samochód
    to spierdalać;)

    > Nie da się jednym okiem patrzeć gdzie się jedzie a
    > drugim pionowo w górę na światła.

    Niemniej jednak te z ludzikami wiszą niewiele wyżej niż poziom oczu.
    Naprawdę masz problemy z ogarnienciem kiedy zaraz zmienią się światła?

    Shrek.

  • 383. Data: 2013-06-25 22:32:25
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 25 Jun 2013, johnkelly wrote:

    > Jo, Ty. Odpowiadasz gościowi, któremu się wszystko kojarzy

    No cóż, zmienność tematyki w gałęziach wątków zabroniona nie jest.
    W zasadzie do ukarania kwalifikuje się jedynie niezmienianie
    tematów wraz ze zmianą tematów ;>

    pzdr, Gotfryd

  • 384. Data: 2013-06-25 23:00:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Utrudnianie ruchu wynika z przepisów, tyle że jest rzadko karane i
    > dość mocno uznaniowe niestety.

    Aha, no co tam mówiłes o stanowionych przepisach...?

    > Ciąg wydarzeń jest dość logiczny, praktycznie ciężko o inne
    > wytłumaczenie. Może jeszcze przyśnięcie kierowcy.
    >
    > Ale oczywiście tego wiedzieć szybko nie będziemy.

    Aha, czyli sam przyznajesz, że jest przynajmniej jedno, całkiem
    prawdopodobne wytłumaczenie ale jednak nie przeszkadza ci to nazywać
    rowerzysty śmieciem. Typowe.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."

  • 385. Data: 2013-06-25 23:07:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:2...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > Aha, no co tam mówiłes o stanowionych przepisach...?

    Że są nielegalne, jeśli nie zostały takoż ustanowione?

    > Aha, czyli sam przyznajesz, że jest przynajmniej jedno, całkiem
    > prawdopodobne wytłumaczenie

    Dużo mniej prawdopodobne, niż to które się samo nasuwa.

    > ale jednak nie przeszkadza ci to nazywać
    > rowerzysty śmieciem.

    A Ty jakbyś nazwał kogoś, kto powoduje wypadek, zabija ludzi i ucieka?
    To czy był na rowerze, czy w samochodzie nie ma większego znaczenia.
    Przynajmniej dla mnie, dla Ciebie zapewne pedały stanowią okoliczność mocno
    łagodzącą.

    >Typowe.

    Tak, dla Ciebie, moralność Kalego.

  • 386. Data: 2013-06-25 23:32:37
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 23 Jun 2013 11:15:18 +0200, DoQ <p...@d...gmail.com> wrote:

    >http://www.tvn24.pl/czolowe-zderzenie-dwoch-busow-4
    -zabitych-9-rannych,334863,s.html

    >Jechać środkiem DK i sp....lić nie udzielając pomocy.
    >Pełnoprawni użytkownicy dróg k.. mać.

    http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article
    ?AID=/20130624/PULAWY/130629777

    "Okazało się, że było to dwoje 15-latków (...) Ustalono już, że para
    nastolatków rzeczywiście była na miejscu tragedii. Oboje wracali z
    zabawy w jednej z pobliskich miejscowości."

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 387. Data: 2013-06-26 00:49:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Że są nielegalne, jeśli nie zostały takoż ustanowione?

    No teraz to popłynąłeś.
    Chcesz powiedzieć, że przepisy, które nie zostały ustanowione, sa
    nielegalne?
    Czy ze legalne są tylko te, które są ustanowione?
    A może że ziemia jest okrągła?

    > Dużo mniej prawdopodobne, niż to które się samo nasuwa.

    Bo?
    Nie wiemy ani czy rowerzysta tam był, ani, jeżeli był, to:
    - czy był oswietlony
    - jaką linią jechał
    - czy wykonał jakieś niespodziewane ruchy

> [...]
    > To czy był na rowerze, czy w samochodzie nie ma większego znaczenia.
    > Przynajmniej dla mnie, dla Ciebie zapewne pedały stanowią okoliczność

    Ale ty nie wiesz, że rowerzysta spowodował.
    Założyłęś sobie, bo z poprzednich rozmów wiemy, że ma dla ciebie DECYDUJACE
    znaczenie, ze mozna zwalić na rowerzyste.
    Dałeś wyraz wielokrotnie, ze rowerzystów instrynktownie nie nawidzisz.
    widac to nawet po sposobie ich nazywania. Ale oczywiscie nie tylko.

    > Tak, dla Ciebie, moralność Kalego.

    Nie, dla Ciebie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

  • 388. Data: 2013-06-26 08:36:16
    Od: johnkelly <s...@m...eu>

    > No cóż, zmienność tematyki w gałęziach wątków zabroniona nie jest.
    > W zasadzie do ukarania kwalifikuje się jedynie niezmienianie
    > tematów wraz ze zmianą tematów ;>

    Ale to nie był dryf tematyczny. To była odpowiedź kompletnie w poprzek
    bez rozumienia treści.

    > pzdr, Gotfryd

    Pozdrawiam
    Maciej Różalski

    --
    .. gg:1716136 ... johnkelly(at)wp.pl ... kontakt(at)maciejrozalski.eu ..
    ..................... blog: www.maciejrozalski.eu ......................

  • 389. Data: 2013-06-26 09:12:46
    Od: Roman Stachowiak <r...@w...pl>

    > W zasadzie do ukarania kwalifikuje się jedynie niezmienianie
    > tematów wraz ze zmianą tematów ;>

    Wolisz A.Filipa, który zmienia tematy bez zmiany tematów?

    --
    RomanS

  • 390. Data: 2013-06-26 09:21:06
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 26 Jun 2013, Roman Stachowiak wrote:

    > Wolisz A.Filipa, który zmienia tematy bez zmiany tematów?

    A to z jakiej paki, skoro wykroczenie takie samo?
    Sama teza sugerowana w pytaniu (że trzeba tolerować albo bezsensowną
    zmianę pola Subiect albo tolerować niezmienianie wtedy kiedy
    trzeba) jest, jakby to politpoprowanie określić, dziwna :]

    pzdr, Gotfryd