    From: DoQ <p...@d...gmail.com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.rec.rowery,pl.pregierz
    Subject: Re: Typowe zachowanie rowerzystów
    Date: Sun, 23 Jun 2013 23:39:56 +0200

    W dniu 2013-06-23 20:12, artek pisze:

    >> Dostanie mandat,
    > na który i tak nie będzie miał kasy ;P

    To mu komornik zabierze lodówkę, jakiś problem?

    > taaa, jaaaasne ...

    Rozwiniesz tę światłą wypowiedź?

    > czyli wszyscy płacą za kilkaset tysięcy gównorobów. pasuje ci to, że
    > płacisz za lewych spryciarzy? powalcz z nimi, zamiast skupiać się na
    > tematach zastępczych.

    Ja? Niech UFG z nich ściąga, mnie to gówno obchodzi jak to zrobią.
    Mnie interesuje szybkie pokrycie szkód.

    > piesi powodują znacznie więcej wypadków niż rowerzyści. też nie mają oc.
    > dlaczego więc ograniczasz się tylko do rowerów?

    Po czym wnosisz że ograniczam?

    > mało znaczące przypadki. nieistotne i niewarte zachodu organizowania

    Wyssałeś z palca czy posiadasz jakąś tajemniczą statystykę?

    > szkody, ile ich jest i tak dalej. sprawdź czy jest to w ogóle warte
    > zachodu. ale ostrzegam, wynik będzie jednoznaczny - nie jest.

    No ile i jakie kwoty wchodzą w grę, zamieniam się w słuch.

    > tak, tak, jasne, pedalarstwo. ale raczej tych z trzema pedałami, którzy
    > z reguły używają tylko jednego, ale tak do dechy ...

    Chciałbyś ich pewnie nauczyć jak się jeździ co? Środkiem DK i w porywach
    do 30kmh - a niech się toczy puszkarz za mną, co będzie wyprzedzał.

    > zamiast się martwić co zrobić w razie kolizji - unikaj jej. to bardzo
    > proste, dokładnie tak samo działa szczepienie na grypę. trochę zaboli,
    > ale potem luzik ...

    Zamiast bredzić coś o samochodach z pedałem gazu w podłodze i szukać
    winnych zacznij unikać kolizji.