  • 241. Data: 2013-06-23 22:53:00
    Temat: Re: Typowe zachowanie rowerzystów
    Od: masti <g...@t...hell>

    ciekawe kto dał Ci prawo jazdy

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 242. Data: 2013-06-23 22:53:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:2...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail r...@p...pl.invalid napisał(a) w poprzednim
    > odcinku co następuje:

    > Jak rozumieć jazde nieutrudniajaca?
    > Czy utrudnianie to jest koniecznosc wykonania wyprzedzenia

    Na drodze krajowej nocą?
    Jasna rzecz.

  • 243. Data: 2013-06-23 22:54:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

  • 244. Data: 2013-06-23 22:55:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 23 Jun 2013 22:53:40 +0200 osobnik zwany Cavallino
    napisał:

    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:2...@b...poznan.pl...

    > Na drodze krajowej nocą?
    > Jasna rzecz.

    wskażesz odpowiedni przepis PoRD, który zmusza Cię do wyprzedzania?
    Ze szczególnym uwzględnieniem skrzyżowania, zakazu wyprzedzania i linii
    ciągłej

  • 245. Data: 2013-06-23 23:11:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 23 Jun 2013 21:13:43 +0000 osobnik zwany t? napisał:

    > A Ty gdzie swoje kupiłeś?

    jak to mawia mkarwan: nie każdy jest tobie podobny

  • 246. Data: 2013-06-23 23:12:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 23 Jun 2013 21:14:17 +0000 osobnik zwany t? napisał:

    > Udowodnij.

    masz prawo jazdy?

    > Tak.

    powiedz kiedy wyjeżdżasz na drogę. Bo jeśli nie mieścisz się na 4 pasach
    ruchu to może lkepiej jeździj taksówką

  • 247. Data: 2013-06-23 23:12:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 23 Jun 2013 21:13:14 +0000 osobnik zwany t? napisał:

    > Wypadek spowodowali rowerzyści na środku drogi.

    przystawili kierowcy spluwę do głowy i zmusili do wyprzedzania?

  • 248. Data: 2013-06-23 23:13:14
    Od: tá´Ź

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 249. Data: 2013-06-23 23:13:43
    Od: tá´Ź

  • 250. Data: 2013-06-23 23:14:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 23 Jun 2013 21:15:54 +0000 osobnik zwany t? napisał:

    > Lepiej o nim myśleć czy chłeptać, jak Ty?

    oczywiście masz na swoje insynuacje dowody?