  • 111. Data: 2013-06-23 14:22:30
    Temat: Re: Typowe zachowanie rowerzystów
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-06-23 14:15, Michoo pisze:
    > Skąd wiesz, że spierdolili nie udzielając pomocy? Może właśnie pojechali
    > wezwać pomoc? Może zadzwonili po pomoc? Z artykułu NIC na ten temat nie
    > wiadomo, nie wiadomo nawet skąd informacja, że to były rowerzystki.

    Tak wzywali pomoc, że teraz policja ma problemy z ustaleniem ich
    tożsamości. ROTFL.

  • 112. Data: 2013-06-23 14:23:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@d...gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Tak, kilku już trąciłem lusterkiem.

    Hmm, nie wiem co odpowiedzieć.
    Rozumiem, ze to miał być taki żart, tyle ze kiepski?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.

  • 113. Data: 2013-06-23 14:24:02
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello masti,

    Sunday, June 23, 2013, 2:03:51 PM, you wrote:

    > od kiedy kierowca moze poruszać sie z prędkością uniemozliwiającą
    > zatrzymanie się lub ominięcie przeszkody na drodze?

    Nie ma obowiązku turlania się z prędkością poniżej dozwolonej. Rodzina
    pijaka, który sobie urządził sypialnie na środku drogi przegrała
    proces z kierowcą w SN.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 114. Data: 2013-06-23 14:24:47
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 23.06.2013 14:15, Michoo pisze:

    > Skąd wiesz, że spierdolili nie udzielając pomocy? Może właśnie pojechali
    > wezwać pomoc? Może zadzwonili po pomoc? Z artykułu NIC na ten temat nie
    > wiadomo, nie wiadomo nawet skąd informacja, że to były rowerzystki.

    > Jest wymagane.

    > 18 latek w myśl przepisów może się poruszać rowerem po drogach, piesi
    > powodują 4,5 tysiąca wypadków - prawie trzy razy tyle co rowerzyści, to
    > może najpierw egzaminy i obowiązkowe oświetlenie dla pieszych?
    w myśl przepisów 18 latek jest ODPOWIEDZIALNY za swoje poczynania. Tak
    więc jeśli nie potrafi jechać na rowerze zgodnie z przepisami, będzie za
    to odpowiadał

    co prawda jestem za wprowadzeniem obowiązkowego OC, ale co ono zmieni?
    Jeśli ktoś spowoduje wypadek, odpowiada przed prawem, i przed
    poszkodowanymi. płaci z własnej kieszeni albo z OC!

    Teraz, na tej grupie, największa szkoda że nie mieli kamery. to by
    ucięło pyskówki. mam nadzieje że niebawem będą obowiązkowe
    ToMasz

  • 115. Data: 2013-06-23 14:25:37
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Michoo,

    Sunday, June 23, 2013, 2:15:57 PM, you wrote:

    [...]

    > 18 latek w myśl przepisów może się poruszać rowerem po drogach, piesi
    > powodują 4,5 tysiąca wypadków - prawie trzy razy tyle co rowerzyści, to
    > może najpierw egzaminy i obowiązkowe oświetlenie dla pieszych?

    Właśnie wprowadza się obowiązkowe odblaski. Oczywiście przy zmasowanym
    wrzasku "obrońców wolności".

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 116. Data: 2013-06-23 14:27:43
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-06-23 14:19, masti pisze:

    > a jest zakaz? Poprosze o odpowiedni artykuł PoRD

    masti wujaszek dobra rada zapewne jeździ po DK nocą z prędkością 40kmh
    aby w każdej chwili móc zatrzymać się przed śpiącym na środku szosy
    pijakiem?

  • 117. Data: 2013-06-23 14:28:07
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello masti,

    Sunday, June 23, 2013, 2:19:54 PM, you wrote:

    > a jest zakaz? Poprosze o odpowiedni artykuł PoRD

    W art. 24 ust. 6 jest nakaz dla rowerzystów. Został wypełniony?
    Przepis zezwalający na jazdę rowerzystów obok siebie wyraźnie warunkuje
    to nieutrudnianiem ruchu - został wypełniony? Przepis nakazujący jazdę
    poboczem został wypełniony?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 118. Data: 2013-06-23 14:28:33
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-06-23 14:23, Budzik pisze:

    > Hmm, nie wiem co odpowiedzieć.
    > Rozumiem, ze to miał być taki żart, tyle ze kiepski?

    No chociaż jeden zrozumiał że żart, ciekawe tylko dlaczego kiepski?

  • 119. Data: 2013-06-23 14:33:19
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 23.06.2013 14:06, DoQ wrote:

    > Serio? Turlanie się po nieoświetlonej szosie rowerem, obok siebie,
    > środkiem jezdni nie jest utrudnianiem przejazdu i ryzykowaniem najechania?

    Tylko to o "środku drogi" to zapewne jak na razie jedynie słowa sprawcy
    wypadku.

    Poza tym - nie. O drugiej w nocy jest tak mały ruch, że nie powinno być
    problemu. Rowery mają przynajmniej odblaski (jak nie to rzeczywiście ich
    wina) i widać je dość sensownie, jeżeli się patrzy na drogę. Weź w końcu
    zauważ, że tam mógł być też nieoświetlony dzik, nieoświetlona gałąź albo
    nieoświetlona dziura.

    > Skąd wy się bierzecie?

    A skąd się tacy biorą:
    http://img211.imageshack.us/img211/3647/asd1f.png
    niecała sekunda różnicy i też byłaby czołówka.

    Michoo

  • 120. Data: 2013-06-23 14:34:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 23 Jun 2013 14:28:07 +0200 osobnik zwany RoMan
    Mandziejewicz napisał:

> [...]
    > zezwalający na jazdę rowerzystów obok siebie wyraźnie warunkuje to
    > nieutrudnianiem ruchu - został wypełniony? Przepis nakazujący jazdę

    miałeś podać przepis zakazujący jazdy z prędkościa mniejszą od dozwolonej.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?