  • 101. Data: 2013-06-23 14:06:33
    Temat: Re: Typowe zachowanie rowerzystów
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-06-23 14:04, Michoo pisze:

    > Rowerzyści mogą jechać koło siebie jeżeli nie utrudniają przejazdu. O
    > godzinie drugiej w nocy ciężko, żeby utrudniali. Tylko kierowca musi
    > jechać z rozsądną prędkością - ten jak widać tego nie zrobił.

    Serio? Turlanie się po nieoświetlonej szosie rowerem, obok siebie,
    środkiem jezdni nie jest utrudnianiem przejazdu i ryzykowaniem najechania?
    Skąd wy się bierzecie?

  • 102. Data: 2013-06-23 14:08:29
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-06-23 14:04, Tadzik pisze:

    > A reszta "potrąconych"? Tu jest jeden a pisałeś o kilku

    A resztę dobiłem i zjadłem, tak jak napisałem niżej.

  • 103. Data: 2013-06-23 14:12:33
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-06-23 13:30, Użytkownik DoQ napisał:

    > Skąd wiesz? W twoim pedalarskim umyśle potencjalny sprawca/uczestnik
    > zdarzenia ma prawo odjechać z miejsca?

    Potencjalny sprawca nie ma obowiązku zostawać na miejscu wypadku.
    Ale zawsze możesz zacytować przepis który mi umknął kretynie
    ratujący się wyzywaniem innych z braku konkretnych argumentów.

    Pozdrawiam

  • 104. Data: 2013-06-23 14:15:16
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-06-23 13:31, Użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:

    > Oczywiście byłeś na miejscu z radarem i zmierzyłeś.

    Założyłem że gdyby potrafił wyhamować nie poszedł by na czołówkę
    z nadjeżdżającym z naprzeciwka. No ale jak to był osobnik pokroju
    DoQ to może faktycznie nie mam racji, idiota doprowadził do
    wypadku i śmierci ludzi w ramach protestu przeciw rowerzystom.

    Pozdrawiam

  • 105. Data: 2013-06-23 14:15:57
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 23.06.2013 12:17, t? wrote:
    > Nie dość, że jechali środkiem drogi w środku nocy, to jeszcze spierdolili
    > nie udzielając pomocy. Pewnie pijani.

    Skąd wiesz, że spierdolili nie udzielając pomocy? Może właśnie pojechali
    wezwać pomoc? Może zadzwonili po pomoc? Z artykułu NIC na ten temat nie
    wiadomo, nie wiadomo nawet skąd informacja, że to były rowerzystki.

    > Kiedy wreszcie rowerzyści, jako tzw. "pełnoprawni użytkownicy dróg"
    > uzyskają także choćby minimum obowiązków, czyli:
    >
    > - dobra lampka + odblask
    Jest wymagane.

    > - egzamin ze znajomości przepisów

    18 latek w myśl przepisów może się poruszać rowerem po drogach, piesi
    powodują 4,5 tysiąca wypadków - prawie trzy razy tyle co rowerzyści, to
    może najpierw egzaminy i obowiązkowe oświetlenie dla pieszych?

    > - widoczne oznaczenie identyfikacyjne na rowerze

    Najpierw dla pieszych. Poza tym jak to sobie wyobrażasz?

    > - obowiązkowe OC

    Najpierw dla pieszych.

    Michoo

  • 106. Data: 2013-06-23 14:17:41
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-06-23 14:12, RadoslawF pisze:

    > Potencjalny sprawca nie ma obowiązku zostawać na miejscu wypadku.
    > Ale zawsze możesz zacytować przepis który mi umknął kretynie
    > ratujący się wyzywaniem innych z braku konkretnych argumentów.

    chociażby art 162 kk głupcze.

  • 107. Data: 2013-06-23 14:19:13
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello MadMan,

    Sunday, June 23, 2013, 1:49:22 PM, you wrote:

    > Oczywiście, ale po stwierdzeniu że zmiana pasa ruchu jest zwyczajnym
    > manewrem postanowiłem reszty nie cytować.

    Jaka zmiana pasa ruchu? Chodzi o jazdę w poprzek pasów, przed maskami
    samochodów.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 108. Data: 2013-06-23 14:19:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 23 Jun 2013 14:24:02 +0200 osobnik zwany RoMan
    Mandziejewicz napisał:

    > Nie ma obowiązku turlania się z prędkością poniżej dozwolonej.

    a jest zakaz? Poprosze o odpowiedni artykuł PoRD

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 109. Data: 2013-06-23 14:21:02
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-06-23 14:15, RadoslawF pisze:

> [...]
    > DoQ to może faktycznie nie mam racji, idiota doprowadził do
    > wypadku i śmierci ludzi w ramach protestu przeciw rowerzystom.

    W ramach protestu przeciwko rowerzystom zaryzykował czołowe zderzenie z
    innym pojazdem ratując życie pedalarzom. Masz problemy z logiką, czy
    jesteś na przepustce?

  • 110. Data: 2013-06-23 14:21:53
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Michoo,

    Sunday, June 23, 2013, 2:04:04 PM, you wrote:

    [...]

    > Rowerzyści mogą jechać koło siebie jeżeli nie utrudniają przejazdu. O
    > godzinie drugiej w nocy ciężko, żeby utrudniali.

    Na drodze krajowej? ty chyba nie jeździsz w nocy po prostu i nie
    wiesz. Tak skutecznie przejazd został utrudniony, ze trupy są. Co
    jeszcze musi się stać, żeby zrozumiał idiotyzm zezwolenia na jazdę
    obok siebie?

    [...]

    --
    Best regards,