  • 21. Data: 2009-12-16 11:33:43
    Temat: Re: Tym razem powinienem napisac slowo na litere K
    Od: _rK_ <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl>

    In <hga8o1$8sf$1@news.onet.pl> Janko Muzykant wrote:

    > Magia analoga :)

    Marudzisz. Raczej magia dziewictwa.
    Doswiadczony analogowiec zawsze wie co mu z czego wyjdzie.
    A jak wie, ze nie wyjdzie to nie wyjmuje.

    --
    [rK] http://robertkresa.com

  • 22. Data: 2009-12-16 11:36:39
    Od: "quent" <x...@x...com>

    wiadomości news:4b28bf89$1@news.home.net.pl...

    > Histeria nowa, mentalność - taka sama.
    >
    > Nie jest ważne, czy polujesz terrorystów, wrogów klasowych czy czarownice.

    Ale "tamten belkot" dla wiekszosci byl belkotem a w dzisiejszy niestety ta
    wiekszosc wierzy.

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 23. Data: 2009-12-16 11:53:20
    Od: John Smith <u...@e...net>

    ~BitPump napisał(a):

    > Podobno w Paryżu nie wolno rozstawiać statywu w mieście...

    Słyszałem o wieży Ajfla, że nie wolno fotografować bez pozwolenia, ale
    całe miasto?
    Fajnie...

    --
    Mirek

  • 24. Data: 2009-12-16 11:55:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    quent pisze:
    > w wiadomości news:4b28bf89$1@news.home.net.pl...

    > Ale "tamten belkot" dla wiekszosci byl belkotem a w dzisiejszy niestety
    > ta wiekszosc wierzy.

    Bajki. Teraz wierzą i wtedy wierzyli.

  • 25. Data: 2009-12-16 11:58:15
    Od: "~BitPump" <bitpump_malpka@bitpump_kropka.pl>

    > Słyszałem o wieży Ajfla, że nie wolno fotografować bez pozwolenia, ale
    > całe miasto?

    Focić miasto można, tylko statywu rozstawiać nie wolno. Podobno.

    ~BitPump

  • 26. Data: 2009-12-16 11:59:55
    Od: "quent" <x...@x...com>

    wiadomości news:4b28caa9@news.home.net.pl...
    > Bajki. Teraz wierzą i wtedy wierzyli.

    Ciekawa teza.

  • 27. Data: 2009-12-16 12:02:23
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    John Smith pisze:

    > Słyszałem o wieży Ajfla, że nie wolno fotografować bez pozwolenia, ale
    > całe miasto?

    A dlaczegóż to? W Paryżu byłem dość dawno, bo chyba w 1996. Wtedy
    fotografowałem wszystko. I Wieżę i z Wieży i nikt się do niczego nie
    przyczepiał. Materiał do działań terrorystycznych został już obficie
    zebrany w przeszłości. Teraz wystarczy mały rekonesans bez aparatu, żeby
    sprawdzić, czy zdjęcia są aktualne i co istotnego się zmieniło. LOL.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 28. Data: 2009-12-16 12:02:25
    Od: John Smith <u...@e...net>

    ~BitPump napisał(a):

    > Focić miasto można, tylko statywu rozstawiać nie wolno. Podobno.

    Nie no, rozumiem że tylko o statyw chodzi. Tyle, że to oznacza, że nie
    zrobię sobie uroczego zdjęcia z żoną i w pełni kontrolowanym kadrem. A
    to niby miasto zakochanych. :-)

    --
    Mirek

  • 29. Data: 2009-12-16 12:04:58
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Paweł W. napisał(a):

    > A dlaczegóż to?

    Ponoć pod pretekstem ochrony praw autorskich. :-)
    Ale być może moje "ponoć" i ~BitPump-owe "podobno" niewiele warte. :-)

    --
    Mirek

  • 30. Data: 2009-12-16 12:39:07
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    John Smith pisze:

    > Ponoć pod pretekstem ochrony praw autorskich. :-)
    > Ale być może moje "ponoć" i ~BitPump-owe "podobno" niewiele warte. :-)

    Zniszczyć wszystkie obrazy przedstawiające wieżę Eiffla! Bo to "łamanie
    praw autorskich".
    Ale się porobiło z tymi prawami autorskimi. Kompletny debilizm. W takim
    razie w mieście nic nie można fotografować, bo każdy budynek ma swojego
    architekta, który nie chce, żeby były łamane jego prawa autorskie. :/

    Pozdrawiam,
    Paweł W.