  • 51. Data: 2009-12-18 07:28:06
    Temat: Re: Tym razem powinienem napisac slowo na litere K
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Andrzej Lawa pisze:
    > Interesujące... Jak idiota może się dorobić znaczącego majątku? ;->
    >
    > Z drugiej strony - może ludzie klepiący dziś biedę są zwyczajnie zbyt
    > inteligentni na bogactwo? ;-P

    To chyba jest reguła, inteligentni zbyt się rozpraszają żeby dojść do
    milionów. W każdym razie nie znam żadnego właściciela firm i tego typu
    ludzi z horyzontami szerszymi niż przeciętna (a poznałem ich zawodowo
    trochu).

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 52. Data: 2009-12-23 13:13:38
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 16 Dec 2009, Andrzej Lawa wrote:

    > W jednym punkcie z policją się zgadzam - samowolne mocowanie
    > czegokolwiek do przydrożnej latarni nie jest prawidłowe, aczkolwiek

    ...pomysł z pytaniem o "pozwolenie na fotografowanie" mocno
    do niego nie pasuje.
    Wniosek: policmajstrzy wtopili *podwójnie*.

    Raz za niesłuszne czepianie się.
    I drugi raz, za niesłuszne nieczepianie się.

    pzdr, Gotfryd

  • 53. Data: 2009-12-23 15:57:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Gotfryd Smolik news pisze:

> [...]
    > Wniosek: policmajstrzy wtopili *podwójnie*.
    >
    > Raz za niesłuszne czepianie się.
    > I drugi raz, za niesłuszne nieczepianie się.

    O właśnie! Znakomicie to ująłeś :)

  • 54. Data: 2010-01-05 21:37:04
    Od: nb <n...@n...net>

    at Wed 16 of Dec 2009 09:34, Janko Muzykant wrote:

    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,73690
    41,Burmistrz_posadzony_o_terroryzm__Bo_robil_zdjecia
    .html

    > ''przykleił pudełko po butach do jednej z latarń. Planował ok. 20
    > minut naświetlania.''
    > ''zaczęła zjeżdżać się policja na sygnale - jeden, drugi, trzeci
    > radiowóz, do tego straż miejska''
    > ''Co pan tu robi? Zdjęcia metodą fotografii otworkowej. A co pan
    > fotografuje?''
    > ''Policjanci poradzili mu, żeby używał aparatu cyfrowego.''

    Chcieli dobrze i poradzili jak umieli najlepiej :-)
    (przynajmniej jak porównać z "radami" milicjantów za komuny)
    Chyba nie wymagasz od policjanta, by znał się
    na fotografii, zwłaszcza otworkowej.

    > Jezuuuu!!! Cóż za... dobra, chciałem coś napisać o akreatywnych
    > amebach z wybraku przedłużających gatunek nie wiadomo po co...
    > Chciałem popstrykać kretyńskie winiety banków - tamtejsze hasełka
    > naciągające frajerów są tak głupie, że aż fajne. Ale pasuję. Zamkną
    > mnie, a potem znajdą pięć aparatów. A to już jest bardzo dziwne, mieć
    > pięć aparatów, dziwne i terrorystopędne oczywiście...

    A radzę znajomym, żeby nie czytali GW, bo ogłupia.
    Wrednie sugeruje, że radny miał klopoty nie z powodu
    umieszczeniem nie wiadomo czego w dziwnym miejscu, tylko że
    brzydki aparat represyjny prześladuje go za chęć kultywowania
    ekskluzywnej tradycji o łacińskiej jeszcze nazwie.

    Chcesz robić zdjęcia banków? Rób! najlepiej obwieszony
    pięcioma aparatami. Nie daj się sterroryzować gazecie.
    Ewentualne konsekwencje spokojnie przeżyjesz, na dodatek
    z elegancko oczyszczoną duszą :-)

    Niejedna gazeta mnie kiedyś straszyła, że to co robię
    jest bardzo złe i że zostanie ukarane z całą surowością,
    a i tak robiłem swoje. I nie udało się tej gazecie
    wymusić, żebym sam siebie straszył.

    > Z drugiej strony - taki terroryzm czy inna świńska grypa, fajna rzecz.
    > Spotykam człowieka, mówi że się boi, a ja już wiem o nim wszystko...

    Wiesz tylko jaką telewizję ogląda i jakie gazety czyta.

    --
    nb

  • 55. Data: 2010-01-05 21:40:44
    Od: nb <n...@n...net>

    at Wed 16 of Dec 2009 10:12, Marcin [3M] wrote:

    > Kurna, jak jeszcze JP zacznie realizować się artystycznie na polu
    > fotografii, to trzeba będzie zmienić hobby.

    Kto to JP?

    --
    nb

  • 56. Data: 2010-01-05 21:42:17
    Od: nb <n...@n...net>

    at Wed 16 of Dec 2009 12:07, Andrzej Lawa wrote:

    > Histeria nowa, mentalność - taka sama.
    >
    > Nie jest ważne, czy polujesz terrorystów, wrogów klasowych czy
    > czarownice.

    Jest ważne.

    --
    nb

  • 57. Data: 2010-01-05 21:54:10
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    nb napisał(a):

    > Kto to JP?

    Może chodzi o Pudziana? ;)

    j.

  • 58. Data: 2010-01-06 18:12:55
    Od: nb <n...@n...net>

    at Tue 05 of Jan 2010 22:54, januszek wrote:

    > Może chodzi o Pudziana? ;)

    Cha, cha wiem kto to Pudzian :-)

    --
    nb

  • 59. Data: 2010-01-07 10:33:05
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    nb pisze:
    > Cha, cha wiem kto to Pudzian :-)

    Taki gość, co reklamuje domeny. Widziałem.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /publikując swe dane prowokujesz wszystkich do wszystkiego - Polaku,
    kryj się!/