    From: Krzysiek <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Twingo, podczas jazdy aku się rozładował
    Date: Mon, 21 Jun 2010 15:31:37 +0200

    Od trzech lat świeciła mi dioda, ładowania akumulatora. Jak widać aku
    się ładował.
    Problem pojawił mi się, gdy kiedyś zapomniałem wyłączyć wentylatorka i
    sobie chodzi przez 8 godzin pracy. Po przyjściu do samochodu rozrusznik
    nawet nie drgnął. Odpaliłem na popych i jeździłem dalej bezproblemowo
    tak jakieś dwa tygodnie. Kiedyś później jechałem w korku podczas deszczu
    i auto zgasło na środku drogi. Odpaliłem na popych i jeździłem jakiś
    miesiąc.
    Dziś rano wsiadam do samochodu próbuję odpalić i nic! (znowu był deszcz)
    Ponadto zaczęła mi migać dioda poduszki powietrznej podczas jazdy.
    Dodatkowo zauważyłem odbite ślady jakiegoś zwierza na silniku.
    Co zrobić tak na szybko? Kupić akumulator?