    From: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Tuleje poliuretanowe?
    Date: Sat, 8 May 2010 12:50:00 +0200

    Witam.

    No właśnie miał ktoś do czynienia?
    Zawsze byłem zwolennikiem montażu oryginalnych podzespołów ale w tym wypadku
    mam dylemat.

    Pacjent poczciwy gofer 3 generacji z klekotem 1Z pod maską, zawieszenie w
    100% seryjne no i właśnie, wytłuczone do granic możliwości, po tym jak
    musiałem się tym w pare miejsc przejechać włosy mi czapkę podjęły, że to się
    nie prowadzi wcale. Rodzice jeździli i twierdzili że zawsze był miekki jak
    błoto i bujał się jak autobus. Amorki sachsa jakas podstawowa wersja, ale
    jeszcze całkiem zdrowe.
    Cały zestaw naprawczy 2 wahaczy kosztuje,

    uwaga!!

    70zł FEBI, aż mi się nie chce wierzyć :D
    BOGE/Lemforder kosztuje może 120... 4tuleje 2 łaczniki stabilizatora, 2
    sworznie...

    No i co teraz... kupić BOGE założyć i mieć poczucie spełnienia, że kupiło
    się produkt zbliżony do oryginału, czy kombinować z poliuretanami?

    Owszem auto było zawsze miękkie jak zgniły banan, na dziurach można było
    głową, boczną szybę wytłuc jak się rozbujał, co wskazywałoby bardziej na
    nietrzymające amortyzatory ale nie, te są zdrowe (3 lata 30kkm przebiegu).
    Jak będe wymieniał napewno na olejowo gazowe...

    Ma ktoś włożone u siebie te wynalazki poliuretanowe? Jaki efekt, jaka
    wytrzymałość? No i gdzie to kupić, jest conajmniej kilka firm które to
    klepią.
    O tu np. coś znalazłem:

    http://tiny.pl/htxb2

    Nie chciałbym z kolei, żeby po założeniu tego wynalazku, auto stało się
    twarde jak zdrowy beton. Jedynie chciałbym zeby się nieco ustabilizowało.
    Owszem wymiana na sprawne oryginalne części też da porządany efekt, ale
    będzie nadal miekki, za miekki...
    Auto i jak jest bardzo niskie, golf taki już jest, a spręzyny wymieniałem
    już na nowe lesjofors.

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]