  • Data: 2010-05-08 14:31:29
    Temat: Re: Tuleje poliuretanowe?
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4dlau5558isa76jfp1m62gt93t6brml2dg@4ax.com...
    > On Sat, 8 May 2010 12:50:00 +0200, "Lewis"

    > poliuretany ponoc nawet lepsze, ale mysle ze i tu firma ma znaczenie.
    > Moze nie warto przeplacac, sie zuzyja za szybko to wymienisz jeszcze
    > raz i tyle.

    No nie wiem właśnie znalazłem kilka firm ale konkretnego stwierdzenia od
    użytkowników ze sa dobre czy złe nie moge znaleźc.

    > IMO one nie sa zdrowe. A moze stabilizator urwany czy cos ?
    > Z luzami na tulejach auto sie nie buja, jesli amory tlumia.
    > J.

    Ogólnie od kąd pamiętam auto było miękkie, rozbujanie go na boki jedną ręką
    nie sprawiało najmniejszego problemu a amorki miałem wymienione. Nigdy
    więcej zwykłego podstawowego modelu sachsa! Gazowo-olejowa KYB jednak
    sprawdza się najlepiej.
    Łączniki stabilizatora wymienione 20kkm wstecz ale jakies tanie mogga
    kupiłem, na szybko potrzebowałem. Ogólnie przejrzałem zawias i mam do
    wymiany tuleje tylnej belki sworzeń z prawej strony, i tuleje wahaczy. Tylko
    stoje przed dylematem: BOGE czy poliuretan.

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)