-
31. Data: 2010-02-01 18:44:43
Temat: Re: Bulwarowe psudo-terenowki na przykladzie Hondy CR-V
Od: "Mirek Ziółek" <m...@g...pl>
Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości
news:hk6tn0$ec0$1@inews.gazeta.pl...
> z...@o...pl pisze:
>> Witam serdecznie.
>>
>>> - Honda CR-V nawet z pomoca popychaczy - nie dala rade wjechac
>> Musiał być na letnich.
>> Jeździłem 6 lat i 300kkm CR-V. Nawet po tym przebiegu, gdy wiskoza już
>> mocno
>> wyła, to wciąż trzymała i nawet nie trzeba było w takich sytuacjach
>> buksować
>> kołami. Po prostu swobodnie się wjeżdżało, gdy autka z napędem na jedna
>> oś
>> mieliły śnieg.
>> Pozdrawiam.
>>
>> Sebastian
>> http://www.speedyelise.fora.pl/
>>
>
> przykladowy CR-V zachowywal sie dokladnie jak na tym filmie - pierwszy
> samochod na rolkach w tescie - tez zreszta CR-V, czyli wniosek, ze te
> modele tak maja - czyli nie ma co liczyc na 4x4 w trudnych sytuacjach:
> http://www.youtube.com/watch?v=ooQRxlChvMw&feature=r
elated
zadna bulwarowka nie da rady w "trudnych sytuacjach".. dlatego to sa
bulwarowki a nie terenowki ;)
BTW: byc moze, jesli cr-v mial juz swoje lata,poprostu nie dbal wlasciciel o
wymiane np oleju ( zgaduje w tylnim moscie) i stad, tak slabe dzialanie
nawet dolaczonego napedu na tyl.
Pozdr
Mirek
-
32. Data: 2010-02-01 19:22:44
Temat: Re: Bulwarowe psudo-terenowki na przykladzie Hondy CR-V
Od: "bartekkr" <k...@g...com>
Uzytkownik "kamil" <k...@s...com> napisal w wiadomosci
news:hk6hhe$rt8$1@inews.gazeta.pl...
>> Tutaj widac, ze i przod i tyl mi sie krecil ;)
>>http://img683.imageshack.us/img683/3171/img2539c.j
pg
>A auto mielilo kolami w miejscu? Bo w jadacym zawsze tyl sie kreci. ;)
Zauwaz, ze spod obu tylnych kol wydobywa sie snieg, wiec pchaja ;)
-
33. Data: 2010-02-01 19:27:14
Temat: Re: Bulwarowe psudo-terenowki na przykladzie Hondy CR-V
Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>
Irek N. pisze:
> Poza tym zastanówcie się proszę do czego chcecie napęd wykorzystać.
> Widzę to tak - jeśli do wygrzebania się z opresji to dołączany jest cacy
> (a jeszcze lepiej jak ma reduktor i blokady), a jak do polepszenia
> właściwości trakcyjnych (szybka jezda) - to chyba tylko
> _torsenopodobny_. Nie ma jednego idealnego rozwiązania do wszystkiego,
> przynajmniej ja to tak czuję.
Zalezy co masz na mysli opresja, bo np. jadac autem przednionapedowym
nagle dolacza Ci sie tyl i nie wiadomo co sie dzieje to lipa raczej, nie
wiadomo czy jedziesz FWD czy AWD czy czym, jesli chodzi o wygrzebywanie
sie to ok, pomaga, jesli chodzi o jazde to zaryzykuje stwierdzenie, ze
jest niebezpieczny czasem. A taki uniwersalny naped (do wszystkiego -
wygrzebywania sie, szybkiej jazdy w gorszym terenie i moze jakis
mniejszy teren ale nie hardkor, ze tylko Mercedes G daje rade) to
Cayenne/Q7/Touareg (moze Q7 mniej ze wzgledu na gabaryt).
--
Pozdrawiam,
Maciek
-
34. Data: 2010-02-01 19:28:44
Temat: Re: Bulwarowe psudo-terenowki na przykladzie Hondy CR-V
Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
Dnia Sun, 31 Jan 2010 18:39:04 +0100, WIHEDCNF napisał(a):
>> I co w związku z tym?
>
> Masz dziś gorszy dzień?
Chłopie, a co mają za znaczenie opony? Normalny napęd na 4 kółka po prosty
będzie kręcił wszystkimi kołami, a nie próbował podpychać lekko tyłem...
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98
_______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++
-
35. Data: 2010-02-01 21:03:45
Temat: Re: Bulwarowe psudo-terenowki na przykladzie Hondy CR-V
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Mon, 1 Feb 2010 19:28:44 +0100, Adam Płaszczyca wrote:
>Dnia Sun, 31 Jan 2010 18:39:04 +0100, WIHEDCNF napisał(a):
>>> I co w związku z tym?
>> Masz dziś gorszy dzień?
>
>Chłopie, a co mają za znaczenie opony? Normalny napęd na 4 kółka po prosty
>będzie kręcił wszystkimi kołami, a nie próbował podpychać lekko tyłem...
Ale jak opony kiepskie, to i 4 kola d*.
A swoja droga ciekawe jak to oprogramowali, bo faktycznie - wlaczamy
tyl, auto [na dobrych oponach] zaczyna jechac, wiec sie tyl wylacza ..
J.
-
36. Data: 2010-02-01 21:21:50
Temat: Re: Bulwarowe psudo-terenowki na przykladzie Hondy CR-V
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Mon, 1 Feb 2010 18:43:08 +0100, Agent 0700 wrote:
>> Jesli tak - to wlasnie zrozumialem slogan 'bulwarowej terenowki'.
>Ja mam mitsubishi Pinin i powiem Wam, że daje radę. Nawet pod górkę z
>załadowaną przyczepką na ubitym śniegu nie było problemu. Opony letnie.
To tylko swiadczy ze opony nie byly prawdziwie letnie, snieg byl
brudny, a gorka byla do d* :-)
J.
-
37. Data: 2010-02-01 21:23:43
Temat: Re: Bulwarowe psudo-terenowki na przykladzie Hondy CR-V
Od: "WIHEDCNF" <2...@h...nl>
Użytkownik "Adam Płaszczyca"
> Chłopie, a co mają za znaczenie opony? Normalny napęd na 4 kółka po
> prosty
> będzie kręcił wszystkimi kołami, a nie próbował podpychać lekko
> tyłem...
Na pewno do właściwej osoby skierowałeś odpowiedź?
;-)
-
38. Data: 2010-02-01 21:27:06
Temat: Re: Bulwarowe psudo-terenowki na przykladzie Hondy CR-V
Od: "WIHEDCNF" <2...@h...nl>
Użytkownik
>> No nie bałdzo, bo akurat bawilismy sie na grupowej slizgawce.
> Ale to nie zmienia faktu, że np. pod wyższą górkę wjedziesz na ośce
> na
> zimowych niż 4x4 na letnich :).
Hmm...mam dokładnie odwrotne doświadczenia, nissan 4x4 na letnich
śmigał pod dość stromą górkę, na którą ja swoim autkiem bałem się w
ogóle spróbować na zimówkach, jechałem inną drogą może o połowę mniej
stromą a i tak było cholernie ciężko.
-
39. Data: 2010-02-01 21:33:13
Temat: Re: Bulwarowe psudo-terenowki na przykladzie Hondy CR-V
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Mon, 1 Feb 2010 21:27:06 +0100, WIHEDCNF wrote:
>Użytkownik
>>> No nie bałdzo, bo akurat bawilismy sie na grupowej slizgawce.
>
>> Ale to nie zmienia faktu, że np. pod wyższą górkę wjedziesz na ośce
>> na zimowych niż 4x4 na letnich :).
>
>Hmm...mam dokładnie odwrotne doświadczenia
Bo to mocno zalezy od tego jakie zimowki, jakie letnie, i jak widac -
jakie 4x4.
J.
-
40. Data: 2010-02-01 21:33:21
Temat: Tucson
Od: "PaweL" <l...@i...pl>
...
> u mnie w tucsonie jest najprymitywniejsza wersja 4wd - sprzęgło
> wiskotyczne,
> działa to tak ,że po ok 0,5 sekundy uślizgu przoduu włącza się tył i
> działa jakiś czas, co najmiej kilkanaście sekund,
> dodatkowo można zablokować podział momentu 50:50,
...
a jak sobie wyobrażasz sterowanie sprzęgłem wiskotycznym z kabiny kierowcy?
w Tucsonie jest sprzęgło Borg-Warner sterowane elektrycznie
Paweł