-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!plix.pl!newsfeed
1.plix.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
From: Maciej Browarczyk <m...@N...org>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Bulwarowe psudo-terenowki na przykladzie Hondy CR-V
Date: Mon, 01 Feb 2010 19:27:14 +0100
Organization: ATMAN
Lines: 21
Message-ID: <hk76es$9up$1@node2.news.atman.pl>
References: <hk3oks$dqu$1@inews.gazeta.pl> <4b656ba6$1@news.home.net.pl>
<hk3qi1$l5k$1@inews.gazeta.pl> <4b656e77$1@news.home.net.pl>
<hk3s7s$r8v$1@inews.gazeta.pl> <hk446r$h4p$1@node1.news.atman.pl>
<hk53b2$g3t$1@news.dialog.net.pl>
NNTP-Posting-Host: chello089074243036.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1265048860 10201 89.74.243.36 (1 Feb 2010 18:27:40 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 1 Feb 2010 18:27:40 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Macintosh/20090812)
In-Reply-To: <hk53b2$g3t$1@news.dialog.net.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2251740
[ ukryj nagłówki ]Irek N. pisze:
> Poza tym zastanówcie się proszę do czego chcecie napęd wykorzystać.
> Widzę to tak - jeśli do wygrzebania się z opresji to dołączany jest cacy
> (a jeszcze lepiej jak ma reduktor i blokady), a jak do polepszenia
> właściwości trakcyjnych (szybka jezda) - to chyba tylko
> _torsenopodobny_. Nie ma jednego idealnego rozwiązania do wszystkiego,
> przynajmniej ja to tak czuję.
Zalezy co masz na mysli opresja, bo np. jadac autem przednionapedowym
nagle dolacza Ci sie tyl i nie wiadomo co sie dzieje to lipa raczej, nie
wiadomo czy jedziesz FWD czy AWD czy czym, jesli chodzi o wygrzebywanie
sie to ok, pomaga, jesli chodzi o jazde to zaryzykuje stwierdzenie, ze
jest niebezpieczny czasem. A taki uniwersalny naped (do wszystkiego -
wygrzebywania sie, szybkiej jazdy w gorszym terenie i moze jakis
mniejszy teren ale nie hardkor, ze tylko Mercedes G daje rade) to
Cayenne/Q7/Touareg (moze Q7 mniej ze wzgledu na gabaryt).
--
Pozdrawiam,
Maciek
Następne wpisy z tego wątku
- 01.02.10 19:28 Adam Płaszczyca
- 01.02.10 21:03 J.F.
- 01.02.10 21:27 WIHEDCNF
- 01.02.10 21:23 WIHEDCNF
- 01.02.10 21:21 J.F.
- 01.02.10 21:33 J.F.
- 01.02.10 21:33 PaweL
- 01.02.10 21:41 DoQ
- 01.02.10 21:51 PaweL
- 01.02.10 22:16 n...@o...pl
- 01.02.10 22:22 n...@o...pl
- 01.02.10 22:44 J.F.
- 01.02.10 23:59 masti
- 02.02.10 00:08 Maciek \"Sołtys\
- 01.02.10 23:58 Adam Płaszczyca
Najnowsze wątki z tej grupy
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
Najnowsze wątki
- 2025-03-11 Warszawa => Kierownik ds. kluczowych Klientów <=
- 2025-03-11 Łódź => System Administrator (Linux, Active Directory) <=
- 2025-03-10 roaming
- 2025-03-10 wodor
- 2025-03-10 Ostrów Wielkopolski => NodeJS Developer <=
- 2025-03-10 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-10 Częstochowa => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-10 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produkc
- 2025-03-10 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-03-10 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-10 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-10 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-10 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security