  • 1. Data: 2010-01-31 00:11:15
    Temat: myjka ręczna z zasysaniem wody
    Od: xxxx <a...@w...pl>

    Witam swego czasu widziałem przentację myjki ręcznej do samochodu
    skłądającej się ze szczotki, węza, zaworu i wiadra. Istotą urżądzenia było
    to, że woda do mycia zasysana była przez ruch węża (oraz prawidłowe
    działanie odpowiedniego zaworka). W chwili obecnej nie moge się natknąć w
    necia na informacje ani o prodencie ani o sprzedawcy. Czy któryś z kolegów
    mogłby pomóc.

    ***ERA****
    aby wysłać maila: http://cerbermail.com/?0jU9s04Hei

  • 2. Data: 2010-01-31 17:02:22
    Temat: Re: myjka ręczna z zasysaniem wody
    Od: to <t...@a...xyz>

    xxxx wrote:

> [...]
    > działanie odpowiedniego zaworka). W chwili obecnej nie moge się natknąć
    > w necia na informacje ani o prodencie ani o sprzedawcy. Czy któryś z

    Ja Ci mogę zrobić prezentację innej myjki ręcznej do samochodu
    składającej się ze szczotki, węża i zaworu. Istotą urządzenia jest to, że
    woda do mycia zasysania jest w następstwie okrężnego ruchu ręki, który
    powoduje otwarcie zaworu i przepływ wody z wodociągu, poprzez wąż, wprost
    do myjki! Mało tego, mogę Ci zaprezentować jeszcze inny rodzaj myjki
    ręcznej, która z kolei składa się ze szczotki i wiadra. Istotą tego
    prostego urządzenia jest to, że woda do mycia zasysana jest na szczotkę w
    następstwie zanurzenia jej w wiadrze.

    --
    cokolwiek

  • 3. Data: 2010-01-31 21:33:13
    Od: xxxx <a...@w...pl>

    Był 31 styczeń 2010 roku (niedziela) gdy o godz. 17:02, wszystkim znany
    *to* napisał(a):

> [...]
    > ręcznej, która z kolei składa się ze szczotki i wiadra. Istotą tego
    > prostego urządzenia jest to, że woda do mycia zasysana jest na szczotkę w

    Pomyśl trochę i przeczytaj ze zrozumieniem. Twoja prezentacja jest mi
    niepotrzebna. A skoro nie zrozumiałes o co prosiłem - szkoda twojego
    klepania w klawiaturę.

  • 4. Data: 2010-01-31 21:51:20
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    xxxx napisał(a):
    > Istotą urżądzenia było
    > to, że woda do mycia zasysana była przez ruch węża (oraz prawidłowe
    > działanie odpowiedniego zaworka).
    Widziałem to i miałem w rekach przez chwile.
    Już same machanie szczotką jest męczące, a jeszcze targać
    wąż i wykonywać żwawe rury by woda leciała, to na dłuższą
    metę nie do wytrzymania.
    Z resztą po co ma ta woda sie sączyć ze szczoty? Ani to do
    spłukiwania, ani do mycia.

    To tak IMHO gdybyś chciał tego używać.
    --
    Krzysiek

  • 5. Data: 2010-02-01 06:58:54
    Od: to <t...@a...xyz>

    xxxx wrote:

    > Twoja prezentacja jest mi
    > niepotrzebna.

    Szkoda, bo już miałem nadzieję na niezły deal. :(

    --
    Sprzedawca myjek ręcznych

  • 6. Data: 2010-02-01 18:16:21
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

> [...]
    > ręcznej, która z kolei składa się ze szczotki i wiadra. Istotą tego
    > prostego urządzenia jest to, że woda do mycia zasysana jest na szczotkę w

    Prawie się poplułem :-D

    --
    Mateusz Bogusz