eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaTrazystor polowy 30V @ 4A - SMD i przewlekany - co popularnegoTrazystor polowy 30V @ 4A - SMD i przewlekany - co popularnego
    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Trazystor polowy 30V @ 4A - SMD i przewlekany - co popularnego
    Date: Tue, 27 Oct 2009 21:43:24 +0100

    Witam.

    Co moge wziąśc jako _popularny_ trazystor polowy (może być z izolowaną
    bramką) potrafiący przepuścić 5A i blokujący napięcie DS 30V (i GS/GD
    30V). Sterowanie bramką mam komfortowe, tzn mogę machać nią od 0V to
    30V. Docelowo bedzie sterowal inducyjnością silnika krokowego
    (sterowanie od strony masy, kanał N) i na cewce będzie dioda gasząca,
    ale jak bedzie odporny na przepięcia to świetnie. 4A będa przy jakiś
    parunastu kHz (a może nawet lekko powyżej progu słyszalności).

    Co moge kupić co spełnia te parametry, jesta tanie i dostepne w mięsnym
    na rogu w SMD i przewlekanym? Pytam, bo moze się okazać, że bedzie
    wymagana wymiana serwisowa w innej częsci świata i nie chce się wkopac w
    jakieś niszowe wynalazki które można kupic tylko w pl. Jakoś nie mam
    doświadczeń z tyrazystorami mocy. Idealem jest coś w rodzaju IRF540 (ale
    on ma Vgs max 20V).