  • 11. Data: 2011-06-15 15:41:58
    Temat: Re: Trasa do budapesztu - pytania
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    news:b9170ab9-9889-4960-8249-5de405a5fd0a@y30g2000yq
    b.googlegroups.com...
    On 14 Cze, 16:38, Ramok <c...@c...com> wrote:

    > OIDP na Słowacji nie ma winiet 10-dniowych, tylko 7-dniowe i
    > miesięczne, a na Czechy nie potrzebujesz. Na Węgry... to zależy czy z
    > Żyliny pojedziesz na Bratysławę (tak) czy Bańską Bystrzycę (nie). Na
    > upartego na Słowacji nie potrzebujesz winiety ale jak przegapisz zjazd
    > to wjedziesz na płatny odcinek i cię policja capnie.

    jechałem do budapesztu w weekend majowy, i obrałem kierunek na bańską, bo
    znajoma ktora jezdzi tam często twierdziła że niema sensu się pchać ani na
    drogi płatne ani na bratyslawe.
    bez problemowo, bez oplat za drogi dotarłem do budy i pesztu.

    prowadził mnie tom-tom.
    jeśli jedziesz rozsądnie nic nie przejedziesz i nie pominiesz.
    wyznacz trasę googla z pominienciem platnych odcinkow i będzie dobrze. chyba
    nic lepszego nie znajdziesz.
    jechałem z gliwic.

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 12. Data: 2011-06-15 16:08:40
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "CeSaR" <a...@m...com> napisał w wiadomości grup

    > A nowe bramki się pną do góry :-((

    czy mam przez to rozumieć, że jeszcze nie działają?
    bo w długi weekend będę leciał do i z poznania

  • 13. Data: 2011-06-15 16:29:20
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > czy mam przez to rozumieć, że jeszcze nie działają?
    > bo w długi weekend będę leciał do i z poznania

    Wczoraj miałem możliwość przejechać tę fantastyczną drogę od jej początku do
    samego końca. W obu kierunkach.
    3*13pln w jedną stronę.
    Czyli w sumie bolało to 8 dych :-(
    Przy bramkach zaraz na początku kręcili się jacyś ludzie, poustawiane były
    pachołki, przejazd zwężeniem.
    Ale bez poboru opłat. Jak zaczną pobierac i za przejazd przez całość w obie
    strony im wyjdzie obecne 8 dych plus dodatkowe powiedzmy 5 następnych to już
    będzie lekkie kuriozum...

  • 14. Data: 2011-06-16 08:21:13
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "CeSaR" <a...@m...com> napisał w wiadomości grup

    > strony im wyjdzie obecne 8 dych plus dodatkowe powiedzmy 5 następnych to
    > już będzie lekkie kuriozum...

    to fakt, będziemy mieli najdroższe i najkrótsze autostrady na świecie