  • 1. Data: 2011-04-15 16:06:49
    Temat: Trasa Warszawa - Teresin
    Od: michalp <m...@i...pl>

    Witajcie,

    Jak teraz wygląda wylot z Warszawy na Sochaczew? Będę jechał z
    Mokotowa do Teresina - może ktoś podać najszybszą drogę?

    michał

  • 2. Data: 2011-04-15 17:37:29
    Temat: Re: Trasa Warszawa - Teresin
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 15 Kwi, 16:06, michalp <m...@i...pl> wrote:
    > Witajcie,
    >
    > Jak teraz wygląda wylot z Warszawy na Sochaczew? Będę jechał z
    > Mokotowa do Teresina - może ktoś podać najszybszą drogę?
    >
    > michał

    Ożarów stoi, a właściwie porusza się jak mucha w smole, to samo
    Błonie. Dalej jak Cię mogę :)
    2 razy ostatnio jechałem w drugą stronę właściwie w godzinach szczytu
    i niestety obie strony stoją właściwie tak samo.

    Pozdrawiam !