  • 1. Data: 2017-08-27 17:39:51
    Temat: Trasa Warszawa - Gdańsk
    Od: yabba <g...@g...com>

    Witam,

    Jak obecnie wygląda sytuacja na DK7/S7 z Warszawy do Gdańska? Czy są
    duże utrudnienia w związku z robotami drogowymi?
    Zwykle jeździłem siódemką i było szybciej niż autostradami A2/A1. Teraz
    jednak sprawdzam i Google i Via Michelin pokazują żeby jechać
    autostradami, a Targeo pomimo korków wskazuje na DK7/S7.

    yabba

  • 2. Data: 2017-08-28 19:38:08
    Temat: Re: Trasa Warszawa - Gdańsk
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 27 Aug 2017 17:39:51 +0200, yabba
    <g...@g...com> wrote:

> [...]
    >jednak sprawdzam i Google i Via Michelin pokazują żeby jechać
    >autostradami, a Targeo pomimo korków wskazuje na DK7/S7.

    Właśnie wróciłem z Jastarnii. Trasa Jastarnia - Warszawa Ursynów to
    jakieś 6h, bez spiny. Autostradą zrobisz to szybciej, ale nadłożysz
    kilometrów i dodatkowo 30 zł. opłaty za A1. A jak trafisz na kibiców
    to możesz postac i trzy godziny ;)
    Najgorszy odcinek to Koszwały - Elbląg. Trasa rozkopana na amen,
    wszytko idzie zygzakiem, naćkane rond jak diabli, max 70 km/h. Od
    Elbląga do prawie samej Ostródy masz eskę. Potem kawałek obok Ostródy
    po remontach, od Ostródy do Rychnowa ekspresówka, potem znowu kawałek
    do Olsztynka po wykopkach i od Olsztynka do Napierek ekspresówka.
    Dalej do samej Warszawy bez zmian.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 3. Data: 2017-08-29 12:07:18
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-08-28 o 19:38, j...@i...pl pisze:
    > Właśnie wróciłem z Jastarnii. Trasa Jastarnia - Warszawa Ursynów to
    > jakieś 6h, bez spiny.

    Tydzień temu, autostradą 4h bez spiny (tempomat na 140).
    Jednak wolę autostradę :)

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

  • 4. Data: 2017-08-29 22:23:48
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 29 Aug 2017 12:07:18 +0200, Chris <a...@g...pl> wrote:

    >Tydzień temu, autostradą 4h bez spiny (tempomat na 140).
    >Jednak wolę autostradę :)

    Zwłaszcza tempomat na odcinku Kontopa - Stryków ;) Tam się nie da
    jechac na tempomacie :)

    Tak BTW to NE trasę przez A2/A1 oszacował na 5h z kilkoma minutami.
    Nie wiem czy warto, dopłacając 30 zł. za autostradę i paliwo ;)

  • 5. Data: 2017-08-30 11:03:56
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-08-29 o 22:23, j...@i...pl pisze:

    > Zwłaszcza tempomat na odcinku Kontopa - Stryków ;) Tam się nie da
    > jechac na tempomacie :)

    Da się :) dwa razy w tym tygodniu jechałem (raz z Gdańska, raz z
    Poznania) 140 na tempomacie i jedziesz na luzie.

  • 6. Data: 2017-09-03 14:15:54
    Od: yabba <g...@g...com>

    W dniu 2017-08-27 o 17:39, yabba pisze:
> [...]
    > jednak sprawdzam i Google i Via Michelin pokazują żeby jechać
    > autostradami, a Targeo pomimo korków wskazuje na DK7/S7.

    Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.
    Ostatecznie w jedną stronę pojechaliśmy siódemką, zwiedzając po drodze
    Grunwald. Przejazd przez Ostródę objazdami z powodu budowy S7. Za
    Elblągiem jak zaczęły się roboty drogowe, to maksymalnie można było
    jechać 50 km/h.
    Wracaliśmy autostradą i niestety za Toruniem był wypadek i korek na co
    najmniej pól godziny.

    Podsumowując, to teraz z powodu robót drogowych przy budowie nowych
    odcinków S7 wygodniej jest jechać autostradą.

    yabba