  • 31. Data: 2018-08-08 17:59:56
    Temat: Re: Transmitter FM
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik tck t...@t...Wytnij.net.pl ...

    > np do FIAT Ducato (2007-2011)
    > http://www.bartex-caraudio.pl/product_info.php?produ
    cts_id=5349&osCsi
    > d=1

    2012
    Ale to nie ma znaczenia - kabelkologia odpada.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."

  • 30. Data: 2018-08-08 17:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > A ten transmitter to jak zamierzasz podlaczyc ?

    Do czego? Do telefonu przez bluetooth, do pradu przez zapalniczke do
    radia przez fm :)

    > No i do takiego aux mozna podlaczyc odbiornik BT ...

    I to zmienia postac rzeczy.

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 33. Data: 2018-08-08 17:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Adam a...@p...onet.pl ...

    > Możesz pójść "na bogato" (i przy okazji ze znakomitą jakością), np
    > tak:
    >
    > http://configurator.zenec.com/de-de/index.php/herste
    ller/fiat

    Pewnie ze bym mogł.
    kiedys nawet chciałem coś takeigo, również po to zeby zlikwidowac monitor
    od kamery cofania ale kilku sprzedawców nie potrafiło mi powiedziec, czy
    po wlaczeniu wstecznego obraz bedzie sie automatycznie przełączał.
    W koncu odechciało mi się kombinowania.
    Teraz szukam prostego rozwiazania.
    Jakos dzwieku nie ma az takiego znaczenia - i tak bedzie lepiej niz w
    radio, z drugiej strony o jakiej jakosci dzwieku w busie mozemy mowic,
    zwłaszcza ze czesto z otwartym oknem jezdze.

    > Przy okazji może się okazać, że radio będzie Ci pokazywać dużo
    > więcej, niż fabryka przewidziała, np wykresy zużycia paliwa.

    Bardzo nudne byłyby te wykresy - 6,2-6,6 w trasie. 6,8-7,5 w miescie
    Co jeszcze ciekawego mogłbym tam zobaczyc? :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

  • 34. Data: 2018-08-08 20:26:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Do czego? Do telefonu przez bluetooth, do pradu przez zapalniczke do
    >radia przez fm :)

    Nie pisales wczesniej, ze do telefonu przez BT.

    A to na szczescie ogranicza wybor - na allegro tylko 10 stron takich
    :-)

    J.

  • 35. Data: 2018-08-09 09:26:59
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 8 Aug 2018 10:55:12 +0200, "T." <k...@i...pl> wrote:
    > A nie możesz włączyć na stałe? Ja tak robię...

    Nie spotkałem takiej pary telefon+słuchawka BT (przy czym pod
    "słuchawka BT" rozumiemy cokolwiek, do czego można się podłączyć )
    by to zadziałało za każdym razem od razu. Bez kombinacji BT off/BT
    on.

    --
    Marek

  • 36. Data: 2018-08-09 09:45:35
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Thursday, August 9, 2018 at 9:27:00 AM UTC+2, Marek wrote:

> [...]
    > "słuchawka BT" rozumiemy cokolwiek, do czego można się podłączyć )
    > by to zadziałało za każdym razem od razu. Bez kombinacji BT off/BT

    tzn? np. u mnie w samochodzie Blue&Me ( https://pl.wikipedia.org/wiki/Blue%26Me ) tak
    dziala, tzn. BT wlaczony w tel, wsiadam, wkladam kluczyk i sie laczy automatycznie,
    odpala yanosika...

  • 37. Data: 2018-08-09 12:04:36
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-08-09 o 09:26, Marek pisze:

    > Nie spotkałem  takiej pary  telefon+słuchawka BT (przy czym pod
    > "słuchawka BT" rozumiemy cokolwiek, do czego można się podłączyć ) by to
    > zadziałało za każdym razem od razu. Bez kombinacji BT off/BT on.

    Stary Samsung S5, BT włączone na stałe, łączy się praktycznie
    natychmiast z urządzeniem, które go akurat woła.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 38. Data: 2018-08-09 12:32:35
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-08-08 o 17:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik WS L...@c...pl ...

    cts_id=8058&osCs

    > No własnie chce uzywac BT :)

    U mnie był problem z BT - nie chciał sie łączyć i już. Dopiero po jakimś
    czasie rozkminiłem, że w radiu była ograniczona liczba możliwych
    powiązań przez BT i wszystkie były wykorzystane (jeszcze tam były wpisy
    poprzedniego właściciela). Skasowałem je, podczepiłem swój BT i hula.
    Może w tym jest problem? Trzeba najpierw zdezaktywować stare, żeby nowe
    zadziałało.
    T.

  • 39. Data: 2018-08-09 15:20:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Stary Samsung S5, BT włączone na stałe, łączy się praktycznie
    >natychmiast z urządzeniem, które go akurat woła.

    Urzadzenia wolaja S5, czy to raczej S5 woła urzadzenia ?
    Urzadzenia w rodzaju sluchawki czy zestawu ...

    No coz, u mnie niby podobnie, BT odpalony stale, wsiadam, odpalam,
    telefon sie laczy z samochodem, yanosik startuje ...
    a potem czasem widze w czasie jazdy "polaczenie BT przerwane, program
    zostanie zamkniety za 9s".

    Albo wsiadam, i sie tel jednak nie laczy.
    I reczne laczenie nie daje rezultatow.
    I tak przez dwa dni, az w koncu rusza.

    Ale moze to wina telefonu.

    J.

  • 40. Data: 2018-08-09 16:52:44
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 9 sierpnia 2018 09:27:00 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

> [...]
    > "słuchawka BT" rozumiemy cokolwiek, do czego można się podłączyć )
    > by to zadziałało za każdym razem od razu. Bez kombinacji BT off/BT

    Każdy telefon, jki miałem automatycznie łączył się z radiem BT Sony, jaki miałem w
    aucie.

    W zastępczym hujdaju i40 tak samo z fabrycznym radiem BT.

    Po prostu urządzenia muszą być wcześniej sparowane i BT w telefonie włączony. Radio
    zaraz po włączeniu próbuje nawiązać połączenie z zapamiętanymi urządzeniami - nic nie
    trzeba robić/klikać w telefonie.