  • 21. Data: 2018-08-08 14:30:15
    Temat: Re: Transmitter FM
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "sirapacz" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:pkegf5$pn7$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > a ma może wejście aux w jakiejkolwiek postaci?

    jaki rocznik?
    w 'klasyczych' fiatach w rocznikach ~2000-2010 wystarczy podpiąć kabelek w
    radiu (u chińczyka 5-10zł) z drugiego końca wtyk jack do telefonu. W radiu
    wybiera się Aux i wszystko działa.

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 22. Data: 2018-08-08 14:32:00
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > radiu (u chińczyka 5-10zł) z drugiego końca wtyk jack do telefonu. W radiu

    np do FIAT Ducato (2007-2011)
    http://www.bartex-caraudio.pl/product_info.php?produ
    cts_id=5349&osCsid=1

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 23. Data: 2018-08-08 14:49:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik sirapacz n...@s...pl ...

    > a ma może wejście aux w jakiejkolwiek postaci?

    Byc moze ale pieprzenie sie z kabelkami odpada. Za wygodny jestem :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."

  • 24. Data: 2018-08-08 15:05:18
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Wednesday, August 8, 2018 at 2:49:46 PM UTC+2, Budzik wrote:

    > Byc moze ale pieprzenie sie z kabelkami odpada. Za wygodny jestem :)

    raz podepniesz cos typu
    http://www.bartex-caraudio.pl/product_info.php?produ
    cts_id=8058&osCsid=1
    i powinno byc mniej problemow niz z transmiterem, a tel i tak trzeba za kazdym razem
    podpinac jesli nie uzywasz BT

  • 25. Data: 2018-08-08 15:07:40
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Byc moze ale pieprzenie sie z kabelkami odpada. Za wygodny jestem :)

    nikt ci nie każe pieprzyć się z kabelkami (poza pierwszym podłączeniem).
    Są adapterki chińskie bluetooth zasilane z usb i dające wyjście na
    kabelek mini jack. wpinasz toto w radio i łączysz się tylko z
    chińczykiem po BT.

    tanie to jak siuśki i działa dobrze.

  • 26. Data: 2018-08-08 15:19:13
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-08-08 o 11:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik sirapacz n...@s...pl ...

    > Mam w samochodzie radio zintegrowane z konsola z obsługą z kierownicy i
    > nie za bardzo chcę je zmieniać. (fiat ducato)

    Możesz pójść "na bogato" (i przy okazji ze znakomitą jakością), np tak:

    http://configurator.zenec.com/de-de/index.php/herste
    ller/fiat

    Przy okazji może się okazać, że radio będzie Ci pokazywać dużo więcej,
    niż fabryka przewidziała, np wykresy zużycia paliwa.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 27. Data: 2018-08-08 16:23:10
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-08-08 o 12:58, Uncle Pete pisze:

    > Wow, poczułem się młodszy o 20 lat )))

    Co najmniej :)
    Tak trochę zalatuje wczesną wersją Front Page ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 28. Data: 2018-08-08 16:57:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik sirapacz n...@s...pl ...

    >Byc moze ale pieprzenie sie z kabelkami odpada. Za wygodny jestem :)

    A ten transmitter to jak zamierzasz podlaczyc ?

    No i do takiego aux mozna podlaczyc odbiornik BT ...

    J.

  • 29. Data: 2018-08-08 17:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik WS L...@c...pl ...

    > raz podepniesz cos typu
    > http://www.bartex-caraudio.pl/product_info.php?produ
    cts_id=8058&osCs
    > id=1
    > i powinno byc mniej problemow niz z transmiterem, a tel i tak trzeba
    > za kazdym razem podpinac jesli nie uzywasz BT

    No własnie chce uzywac BT :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji

  • 32. Data: 2018-08-08 17:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik sirapacz n...@s...pl ...

> [...]
    > podłączeniem). Są adapterki chińskie bluetooth zasilane z usb i
    > dające wyjście na kabelek mini jack. wpinasz toto w radio i łączysz

    Ok, rozumiem, dziekuje.
    Poszukam.