  • 1. Data: 2005-03-27 15:47:31
    Temat: Transmisja strumieniowa + tv internetowa
    Od: Sailor <s...@s...pl>

    Witam
    Szukam w googlach tego tematu w PL i jest duzo sieczki, a malo
    konkretow. Moze ktos temat TV-internetowej i transmisji
    strumieniowej juz "przecwiczyl" i podpowie linki.
    Mam sie podszkolic na tem temat, zeby uswiadomic szefowa :((
    Prosze o pomoc - Swieta, ale musze zdazyc do wtorku :(
    (transmisja obrazu tv i dzwieku przez siec)

    Pozdrawiam jeszcze siwiatecznie :)

    Bogdan

  • 2. Data: 2005-03-27 18:05:05
    Temat: Re: Transmisja strumieniowa + tv internetowa
    Od: venire <v...@o...pl>

> [...]
    > Prosze o pomoc - Swieta, ale musze zdazyc do wtorku :(
    > (transmisja obrazu tv i dzwieku przez siec)

    Podejrzewam, że to faktycznie robi się problem polskiego (między innymi)
    internetu. Coraz więcej się takich osób pojawia...

    --
    Venire