  • 11. Data: 2012-03-15 22:44:44
    Temat: Re: Transfer kontaktów
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 15 Mar 2012 21:36:39 +0100, Tomek napisał(a):

    > Zanim komuś zaproponujesz s-v zapoznaj się z
    > netykietą, kładąc szczególny nacisk na zapis o "archiwum grupy".

    A byłbyś łaskaw podać link do tego archiwum grupy?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 12. Data: 2012-03-16 08:08:59
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Chris94" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał
    > A byłbyś łaskaw podać link do tego archiwum grupy?

    groups.google.pl/group/pl.misc.telefonia.gsm

    --
    M.

  • 13. Data: 2012-03-16 12:02:39
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Budzik

    > Skąd taka reakcja?

    To po prostu troll Waldek.

  • 14. Data: 2012-03-16 14:50:36
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Budzik nabazgrał(a):

    > Osobnik posiadający mail p...@z...spamem napisał(a) w poprzednim odcinku
    > co następuje:
    > Bardzo panom dziękuję.
    > Poświęcę czas, wypróbuję kilka programów. Co prawda sądziłem, że inni już
    > to robili ale co tam. Dziwne...

    Wraj kontakty na skrzynkę gmail i na drugim telefonie załaduj kontakty z
    googla ... ot i wielka tajaemnica wiary ...

  • 15. Data: 2012-03-16 14:55:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > W jaki najłatwiejszy sposób przetransportować kontakty z E52 do Samsunga
    > Galaxy S Plus tak, zeby sie to wszystko nie porozjezdzało (zwłąszcza
    > polskie literki i kilka numerów przypisanych do tej samej osoby.
    >
    > Jaki program bedzie najlepszy do obsługi tego Samsunga via PC?

    No wiec poradziłem sobie, chociaz pewnie jest jakiś łatwiejszy sposób (mój
    był na okrętkę)

    Dla potomnych kontakty E52 to Samsung Galaxy
    Wyeksportowałem do pliku csv kontakty z E52
    Udało się programem Nokia PC Suite - niestety OVi Suite nie posiada takiej
    opcji.

    Nokia PC Suite wyeksportował prawidłowo (podzielone srednikami, zgodnie z
    ustawieniami regionalnymi w systemie)

    Do zaimportowania kontaktów nadał się program Kies.

    Ale z jakiegoś powodu Kies oczekuje pliku csv przedzielonego przecinkami.
    Dlaczego - nie mnie o to pytać.
    Tak więc pod notatnikiem zamieniłem ";" na ","

    Zaimportowałem, ale ponieważ nie było pola imie - przypisałem je do pola
    Pseudonim. Błąd.
    Uniemozliwiało to wyszukiwanie czesci kontaktów w programie Kies.
    No wiec jeszcze raz, wykasowałem, włączyłem import - tym razem imie
    przypisane do pola "nazwa", reszta raczej intuicyjnie.

    I voila.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji."

  • 16. Data: 2012-03-16 14:55:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@z...spamem napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Wracając do kontaktów. Mówią coś Ci słowa "wizytówka" oraz "bluetooth"
    > używane od wieków w w/w celach?

    tak, mowia.
    Mam jednak nadzieje, ze nie rzucasz słów na wiatri powiesz mi jak grupwo
    via bluetooth wysłać wizytówki z E552. Bo ja próbowałem i ni ch...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

  • 17. Data: 2012-03-16 16:49:00
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 16 Mar 2012 15:50:36 +0100, Chris napisał(a):

    > Wraj kontakty na skrzynkę gmail i na drugim telefonie załaduj kontakty z
    > googla ... ot i wielka tajaemnica wiary ...

    A nam wciskano bajeczki o jakim Echelonie, Canivore itp.
    ;)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 18. Data: 2012-03-18 16:30:39
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Wzdech.

    http://www.ipmart-forum.pl/archive/index.php/t-80517
    .html

    MJ

  • 19. Data: 2012-03-18 18:17:39
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Kiedys tam:

    Uzyszkodnik Budzik naskrobal:

    > Uzytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisal:
    > http://www.ipmart-forum.pl/archive/index.php/t-80517
    .html

    Budzik, pobudka. Mozna?

  • 20. Data: 2012-03-18 23:01:31
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 18 Mar 2012 19:17:39 +0100, Tomek napisał(a):

    > Budzik, pobudka. Mozna?

    On się coś do Włoch wybierał (na narty?), to pewnie teraz nie ma dostępu
    do netu.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof