  • 1. Data: 2012-03-14 13:55:22
    Temat: Ciekawe spostrzeżenia
    Od: jadryś <r...@y...com>

    O użytkownikach komórek:

    http://tech.wp.pl/kat,1009781,title,Pokaz-mi-swoj-te
    lefon-powiem-ci-kim-jestes,wid,14326829,wiadomosc.ht
    ml

    Zwłaszcza ten o posiadaczach IPhone`a.

  • 2. Data: 2012-03-15 04:14:33
    Temat: Re: Ciekawe spostrzeżenia
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "jadryś" <r...@y...com> wrote in message
    > O użytkownikach komórek:
    >
    > http://tech.wp.pl/kat,1009781,title,Pokaz-mi-swoj-te
    lefon-powiem-ci-kim-jestes,wid,14326829,wiadomosc.ht
    ml

    > Zwłaszcza ten o posiadaczach IPhone`a.

    Raczej mierne, już lepsze jest to o Blackberry czy Samsungu.
    Duzo pewnie czytujesz tez w gazetkach "psychozabawa"???

  • 3. Data: 2012-03-15 08:58:06
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 14 Mar 2012 14:55:22 +0100, jadryś wrote:
    > O użytkownikach komórek:
    >
    > http://tech.wp.pl/kat,1009781,title,Pokaz-mi-swoj-te
    lefon-powiem-ci-kim-jestes,wid,14326829,wiadomosc.ht
    ml

    Gosc od horoskopow ma zastepstwo w dziale tech ;)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 4. Data: 2012-03-16 18:54:48
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-03-15 05:14, Pszemol pisze:
> [...]
    >
    > Raczej mierne, już lepsze jest to o Blackberry czy Samsungu. Duzo
    > pewnie czytujesz tez w gazetkach "psychozabawa"???

    Wcale. Jednak po postach posiadaczy iPhone`ów na tej grupie widać że
    recenzja ich zachowań jest celna;-)

  • 5. Data: 2012-03-16 22:50:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    lefon-powiem-ci-kim-jestes,wid,14326829,wiadomosc.ht
    ml

    > Wcale. Jednak po postach posiadaczy iPhone`ów na tej grupie
    > widać że recenzja ich zachowań jest celna;-)

    Jasne... tak jak Twoje horoskopy z "Dobre Rady" są dla Ciebie celne...