  • 61. Data: 2011-01-27 18:14:37
    Temat: Re: Toyota - ktoś u góry naprawdę ich nie lubi...
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 27/01/2011 17:07, Waldek Godel wrote:

    > A 7 minut temu obiecałeś mi plonka, tandetny klonie koniotrzepolino.
    > OBIECAŁEŚ

    Oj misiaku, nie denerwuj sie juz tak, bo zylka peknie. Znalazlem juz
    opcje w thunderbirdzie, ale widze ze chcesz robic z siebie dalej
    posmiewisko, wiec podraznie misia jeszcze troche.

    > Niesamowite. I kurierzy wożą nimi serwery? Serio?

    O widzis, znow dorobiles ideologie do czegos, czego rozmowca nie
    napisal. Pisalem gdzies o kurierach? :)

    > Nie, niestety, do takiego poziomu jak serwery wożone przez kurierów
    > hybrydowymi autobusami to ni chu chu.. nie podskoczę. Nie jestem w stanie
    > tyle wypić.

    A ty znow o swoich kurierach, ojejku jejku. Zeby przygotowac cos "na
    wczoraj" w biurze, wpakowac do samochodu i zawiezc klientowi oczywiscie
    nie pomyslales. Ale co tam, klient poczeka do jutra na kuriera, w koncu
    internetowy misio nie dosc, ze wie czym wozic i jak wozic, to wie tez
    jak nalezy pracowac.

    > Ojej... widze, że guru finansistów też jesteś.
    > No to by znaczyło w takim razie, że najlepsze jedzenie powinno być w
    > Biedronkach, o wyrocznio ekonomii. Bo skoro się sprzedaje w największych
    > ilościach to musi byc lepsze.

    Nie potrzeba eksperta zeby zobaczyc, ze jestes po prostu znudzonym
    trollem, ktory tak gleboko zabrnal w bagno, ze musial zaczac wpychac
    innym w usta cos, czego nie powiedzieli.

    > i rozwinie już niebezpieczne prędkości? O.. to rzeczywiście się szybko
    > rozwijają, bo mimo tego bombastycznego rozwoju do wczoraj jeszcze nie
    > potrafiły.

    Mysle, ze 10.1s do setki i vmax 180km/h to szybciej, niz 90-konny
    Peugeot 307 HDI, ktory do tego spali wiecej w miescie, jak juz pokazales
    wlasnymi linkami.

    Kamil

  • 62. Data: 2011-01-27 18:21:18
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 27 Jan 2011 17:14:37 +0000, kamil napisał(a):

    > Mysle, ze 10.1s do setki i vmax 180km/h to szybciej, niz 90-konny
    > Peugeot 307 HDI, ktory do tego spali wiecej w miescie, jak juz pokazales
    > wlasnymi linkami.

    WOW.. i to wszystko na elektrycznym? Niesamowite, jak ten postęp jest
    szybki... a dopiero wczoraj osiągały maksymalnie 60 na godzinę. Póżniej już
    musiały spalinowy włączyć.
    A w twoim świecie jeżdzą 180 na elektrycznym? A jak tabletki dostaniesz to
    też?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 63. Data: 2011-01-29 00:13:35
    Od: JAM <j...@y...com>

    On Jan 27, 12:21 pm, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

> [...]
    > szybki... a dopiero wczoraj osiągały maksymalnie 60 na godzinę. Póżniej już
    > musiały spalinowy włączyć.
    > A w twoim świecie jeżdzą 180 na elektrycznym? A jak tabletki dostaniesz to
    > też?
    >
    > --
    > Pozdrowienia, Waldek Godel
    > Co to jest tradycja? Tradycja co jest coś ekstra. Chodzi o to że jak my im
    > wydamy Zakajewa to oni nam muszą oddać samolot. Właśnie na zasadzie tej
    > tradycji.. to stara tradycja. Jeszcze od początku.. lotnictwa. Ekstradycja.

    Tesla rodaster gwoli scislosci ma predkosc maksymalna ograniczona
    kompterem do 201 km/h.

    JAM

  • 64. Data: 2011-01-31 14:39:54
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/01/2011 23:13, JAM wrote:

    > Tesla rodaster gwoli scislosci ma predkosc maksymalna ograniczona
    > kompterem do 201 km/h.

    Przeciez Waldek wymysla po prostu kolejne idiotyczne kryteria.
    Udowodnilem mu juz, ze Prius bedzie w miescie ekonomiczniejszy i szybszy
    od jego HDI, to okazalo sie ze kurierzy nim nie jezdza. Teraz doszedl
    jeszcze warunek "tylko elektryczny", zaraz okaze sie, ze Waldkowi chodzi
    o samochody tylko zielone i z choinka zapachowa "morska bryza" na lusterku.

    Zabrnal chlopak w slepa uliczke i ratuje sie, jak moze. :)

    Kamil