  • 1. Data: 2010-11-19 20:59:34
    Temat: Toslink do mini jack analogowy
    Od: Pawel <l...@p...pl>

    Witam serdecznie

    Mam telewizor Sharp lc40le810e oraz płytę główną z wyjściem optycznym.
    Kupiłem kabel toslink-toslink oraz przejściówkę z toslink na mini jack.
    Niestety nie pomyślałem o tym, że taki kabel nadal będzie cyfrowy ;/
    Czy istnieją konwertery z toslinka optycznego na analogowy mini jack?
    Znalazłem tylko na rca elektryczny (tak było napisane).
    Tutaj przykładowy:
    http://allegro.pl/i1324530062.html

    Czy jeśli do tego bym podłączył przejściówkę z rca na mini jack to
    działałby dźwięk w TV, który ma analogowe gniazdo?
    Według mnie nie, ale wolę się upewnić.

    Może ktoś spotkał się z możliwością przekonwertowania sygnału optycznego na
    analogowy?

    Paweł
    Your mouse has moved.
    Windows must be restarted for the change to take effect.

  • 2. Data: 2010-11-19 23:50:29
    Temat: Re: Toslink do mini jack analogowy
    Od: "MaW" <n...@a...bbb>

    Użytkownik "Pawel" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Czy jeśli do tego bym podłączył przejściówkę z rca na mini jack to
    > działałby dźwięk w TV, który ma analogowe gniazdo?

    Nie. To konwertuje sygnal cyfrowy optyczny na cyfrowy chinch

    > Może ktoś spotkał się z możliwością przekonwertowania sygnału optycznego
    > na
    > analogowy?

    Oczywiście

    Robi to każdy amplituner KD :)

    MaW

  • 3. Data: 2010-11-20 10:57:10
    Od: Pawel <l...@p...pl>

    MaW dnia Saturday 20 November 2010 00:50 w wiadomości
    <ic72fs$g1o$1@news.onet.pl> na grupie pl.misc.elektronika wygłosił tezę :

    > Oczywiście
    > Robi to każdy amplituner KD :)

    To ja kupię inny kabel :)