  • 1. Data: 2010-11-20 10:34:37
    Temat: Re: Fajna ma facet prace...
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 19 Nov 2010 21:24:38 -0600, Pszemol wrote:
    >High Voltage Cable Inspector:
    >http://www.dailymotion.com/video/x5lpz1_high-voltag
    e-cable-inspection_lifestyle%253Ffrom%253Drss
    >Cytat z końca filmu:
    >"There is only three things I have ever been afraid off:
    >electricity, heights and women. And I am married, too."
    >
    >Ktoś chciałby taką pracę dla siebie ? :-)))))

    Wiesz, wszystko zalezy od zarobkow i warunkow.
    Na razie wyglada fajnie, ale jak jest -20, wieje i pada .. to moze
    lepiej zostac pilotem helikoptera ? :-)

    O widzisz, pilot prezydenta, jaka fajna praca, miesiac nic nie robisz
    a placa, potem pare godzin lecisz, zwiedzasz ciekawe miejsca, znow
    lecisz i znow odpoczynek. Jaka fajna praca .. przez rok, bo potem
    przychodzi ten moment gdy trzeba wybierac - nie wyladujesz to cie
    oskarza, wyladujesz to cie oskarza, zabijesz sie - rodzina order
    dostanie :-)

    J.

  • 2. Data: 2010-11-20 11:03:39
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > przychodzi ten moment gdy trzeba wybierac - nie wyladujesz to cie
    > oskarza, wyladujesz to cie oskarza, zabijesz sie - rodzina order
    > dostanie :-)
    Albo dostaniesz rozkaz wylotu do państwa, który jest twoim odwiecznym
    wrogiem,
    gdzie ludzie ze "służb ratowniczych" tzw. KGB, tylko pija kawę i wypełniaja
    papiery,
    gdzie prezydent też pracował u tych ratowników, ale w innym przyjacielskim
    państwie DDR,
    gdzie przez 70 lat szukają listy osób zamordowanych, pfuu..., które zginęły
    w poprzednich wypadkach,
    w tych rejonach, gdzie po wypadku nie oddaje się nawet właścicielom komórek,
    a o czarnych, czy pomarańczowych skrzynkach nie ma co wspominać.

    Potem lądujesz we mgle, a że jesteś skończonym nieudacznikiem,
    którego szarpie szef za fraki i mówi który guzik masz nacisnąć,
    którego inny generał wyrzuca z fotela, sam siada za sterami i mówi ucz się
    tępaku!

    Poza tym jesteś taki tępy, że lecisz do tego kraju i nawet nie znasz języka,
    a może znasz - obsługa niezbyt dobrze to pamięta, ale jak jesteś durniem to
    przecież i tak
    nie umiesz mówić.

    A w końcu cała masa idiotów knuje teorie spiskowe bez żadnych podstaw.
    No to nie masz wyjścia - rąbiesz z własnej woli w brzozę, ale tak aby kabina
    pilota nigdy się nie znalazła.
    No masz, jeszcze na koniec złośliwy ten pilot.

    RiP pilocie + 95!

    S.

  • 3. Data: 2010-11-20 11:29:36
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Sylwester,

    Saturday, November 20, 2010, 12:03:39 PM, you wrote:

    [.................]

    -> pl.soc.polityka

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 4. Data: 2010-11-20 12:57:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    ge-cable-inspection_lifestyle%253Ffrom%253Drss

    > Wiesz, wszystko zalezy od zarobkow i warunkow.
    > Na razie wyglada fajnie, ale jak jest -20, wieje i pada ..
    > to moze lepiej zostac pilotem helikoptera ? :-)

    Ciekaw jestem w ogóle to on tam na tych raczkach robi
    z tymi drutami... Czy "inspekcja" polega na wizualnym
    sprawdzaniu plecionki???? Czy sprawdza organoleptycznie
    izolatory? Ktoś wie?

    Jaką metodą sprawdza się linie bardzo wysokiego napięcia
    w Polsce?

    > O widzisz, pilot prezydenta, [...]

    I po co zawiewasz politycznie? Trzymajmy się elektroniki/elektryki.

  • 5. Data: 2010-11-20 14:21:01
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > -> pl.soc.polityka
    >
    > --
    > Best regards,
    > RoMan mailto:r...@p...pl
    Słuszna i delikatna uwaga.
    Zbyt wiele czasu spędzamy na usenecie.
    Idę do roboty.
    EOT.
    S.

  • 6. Data: 2010-11-20 16:11:47
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    W dniu 2010-11-20 13:57, Pszemol pisze:

    > Jaką metodą sprawdza się linie bardzo wysokiego napięcia
    > w Polsce?

    Czasem obloty z kamerą termowizyjną.

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej

  • 7. Data: 2010-11-20 16:27:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej W." <a...@w...pl> wrote in message

    > Czasem obloty z kamerą termowizyjną.

    Nikt nie chodzi po kablach w skafandrze z siatki metalowej? :-)

  • 8. Data: 2010-11-20 23:54:50
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2010-11-20 17:27, Pszemol pisze:
    > "Andrzej W." <a...@w...pl> wrote in message

    > Nikt nie chodzi po kablach w skafandrze z siatki metalowej? :-)
    nie widziałem, ale mają krzesełka na kółeczku powieszone na tej
    plecionce. Przy budowie takiej linii czy naprawie etc to od słupa do
    słupa się jeździ na tym krzesełku, by nie schodzić i ponownie nie
    wchodzić na słup. Szwagier mówił, pracował kiedyś na liniach.

    Z kolei mój kuzyn ostatnio malował takie słupy. Popierniczał z wiadrem
    farby w tą i z powrotem:))

  • 9. Data: 2010-11-21 06:37:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jawi" <t...@p...pl> wrote in message

> [...]
    > Szwagier mówił, pracował kiedyś na liniach.
    >
    > Z kolei mój kuzyn ostatnio malował takie słupy.
    > Popierniczał z wiadrem farby w tą i z powrotem:))

    Ale nie pod napięciem?

  • 10. Data: 2010-11-22 09:22:57
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2010-11-21 07:37, Pszemol pisze:

    > Ale nie pod napięciem?

    w pierwszym na pewno nie pod napięciem a z malowaniem to nie wiem